ההתאחדות לכדורגל תכניס לקופתה 225 אלף שקל ממפרסמות יווניות במשחק בשבת
ספורטפייב, שותפת ההתאחדות, מכרה שטח פרסום לחברות יווניות עבור פחות מ-450 אלף שקל. הסכום יתחלק בין סוכנות הספורט הגרמנית להתאחדות
ההתאחדות לכדורגל תכניס כ-225 אלף שקל ממכירת שטח פרסום לחברות יווניות במשחק מוקדמות מונדיאל 2010 שייערך ביום שבת באיצטדיון רמת גן.
חברות יווניות יקבלו כ-45 דקות זמן פרסום על השלטים האלקטרונים שמסביב למגרש וישלמו עבורם פחות מ-450 אלף שקל.
סכום זה יתחלק
הייסנס ואדידס, נותנות החסות הראשיות של הנבחרות, יקבלו את זמן הפרסום הרב ביותר במהלך המשחק.
שותפות של ספורטפייב – כולל סוזוקי, קרשר ו-Wurth – יקבלו גם הן זמן פרסום וגם מספר חברות ישראליות שהן שותפות פרסומיות של הנבחרת.
בתוך כך, ערוץ הספורט יפתח אולפן שידורים מיוחד באיצטדיון רמת גן לפני המשחק. בתום המשחק, שישודר בערוץ 2, ייפתח האולפן מחדש לסיכום נרחב של המשחק. השידור המיוחד של הערוץ יהיה בערוץ LIVE+5.