בלעדי: השותף הפרסומי החדש של נבחרת ישראל יכניס עוד 17.5 אלף דולר למשחק
לקראת ארבעת משחקי הבית האחרונים במוקדמות מונדיאל 2010, חתמה חברת קרשר הגרמנית על חוזה פרסום בשווי 70 אלף דולר, במסגרתו תפרסם במגרשים בהם תשחק הנבחרת
קרשר (Kärcher), החברה הגרמנית למערכות ניקיון, תעניק חסות למשחקי נבחרת ישראל במוקדמות מונדיאל 2010. החברה שילמה 70 אלף דולר עבור פרסום במגרש בארבעה משחקי הנבחרת, שיתקיימו באיצטדיון רמת גן.
ספורטפייב, סוכנות הספורט הגרמנית, שעובדת עם ההתאחדות לכדורגל, תיווכה
החברה הגרמנית מצטרפת כשותפה פרסומית לחברת הצמיגים קונטיננטל וליצרנית כלי העבודה, Würth, שגם כן מפרסמות במהלך משחקי המוקדמות.
כמו כן, החברות הייסנס ואדידס, הספונסריות המרכזיות של הנבחרת, יהנו גם הן מנוכחות פרסומית במהלך משחקי נבחרת ישראל.
סוזוקי והמועצה להסדר ההימורים בספורט מעניקות גם הן חסות לנבחרת, כמו גם סוכנות הנסיעות איסתא וחברת השכרת הרכב הרץ, הספקיות הרשמיות שלה.