טענה בארה"ב: זכויות שם אינם "שיווק אמיתי"
ברני פרנק, חבר בית הנציגים האמריקאי ויו"ר המועצה לשירותים פיננסיים אמר שהסכמי החסות הגדולים על שמות אצטדיונים הם לא יותר מ"התחנפות לדמויות בספורט"
ברני פרנק, דמוקרט, חבר בית הנציגים האמריקאי ויו"ר המועצה לשירותים פיננסיים מתח ביקורת על חברות שהעניקו חסות שם לאצטדיוני ספורט בארצות הברית. "עלויות השיווק צריכות להיות מוקצות לשיווק אמיתי ולא לבוסטים לאגו", אמר פרנק. "אני חושב שזכויות שם הם כאלו", אמר ל'ניו יורק
"אנשים חשובים אוהבים להתחנף לדמויות ספורט ורק אחר כך מחפשים היגיון בחוזי החסות והשיווק שחתמו", הוסיף.
סיטיגרופ, שמנהלת משא ומתן עם ממשלת ארצות הברית בהקשר לחבילת סיוע, רכשה את זכויות השם של האצטדיון החדש של הניו יורק מטס עבור 400 מיליון דולר ל-20 שנה. פרנק אמר ש"אי אפשר להכריח אף אחד לצאת או לשבור חוזה. אבל אפשר לשים תנאים מאוד נוקשים".
בתוך כך, בנק אוף אמריקה וניו יורק יאנקיז סיימו את המשא ומתן שלהם בהקשר לזכויות השם לאצטדיון החדש של קבוצת הבייסבול. ההסכם אמור היה להכניס לניו יורק יאנקיז כ-20 מיליון דולר בשנה.