$
חסויות וזכויות שידור

ספורטפייב תשווק את זכויות השידור למשחקים האולימפיים ב-2014 ו-2016

הוועד האולימפי הבינלאומי העניק לחברת שיווק הספורט הגרמנית את הנכס היוקרתי כדי לשווק אותו ברחבי אירופה

אוריאל דסקל 14:1918.02.09

ספורטפייב, חברת שיווק הספורט הגרמנית, הודיעה שתשתף פעולה עם הוועד האולימפי הבינלאומי (IOC) בשיווק זכויות השידור של המשחקים האולימפיים ב-2014 ו-2016.

 

לאחר המכרז, הודיעו ב-IOC לחברה הגרמנית שהיא תשווק ותמכור את זכויות השידור ב-40 מדינות אירופאיות חוץ מאיטליה,

טורקיה, בריטניה, גרמניה, צרפת וספרד. הנכס היוקרתי הוא חלק חשוב באסטרטגיה ההתפתחותית של החברה.

 

ספורטפייב כבר שיווקה את יורו 2008 ברחבי אירופה אבל המשחקים האולימפיים הם ללא ספק "קפיצת יוקרה" ונכס פרמיום. החברה לא חשפה את המספרים בעסקה.

 

מכירת הזכויות למשחקים 2014 ו-2016 תהיה הפעם הראשונה מאז 1956 שה-IOC תעבוד במכירת זכויות השידור ללא איחוד הערוצים הממלכתיים האירופיים (EBU), שערוץ 1 הוא חלק ממנו.

 

"ההסכם הזהו הוא תחילתו של עידן חדש ומרגש בשידורים של המשחקים האולימפיים"" אמר ז'אק רוג, נשיא וועד ה-IOC. "אנחנו מחויבים לכך שכמה שיותר אנשים יהיו בעלי גישה לחוויה האולימפית ומצפים לעבוד עם ספורטפייב".

 

רוג הודה גם ל-ECB והוסיף: "הם עבדו קשה והיו מחויבים לתנועה האולימפית במשך שנים רבות ואת השותפות הזו נמשיך דרך ונקובר 2010 והמשחקים האולימפיים בלונדון".

 

ה-IOC מכר כבר את זכויות השידור באיטליה (לסקיי איטליה) ולפוקס טורקיה. כעת הוא במשא ומתן עם גורמים בגרמניה, בריטניה, צרפת וספרד.

 

אחת מהחובות של כל גוף שידור מול ה-IOC היא לשדר לפחות 200 שעות אולימפיאדת קיץ בערוצים פתוחים לכלל הציבור ו-100 שעות שידור כאלו במשחקי החורף.

 

בנושא קשור. מארגני אולימפיאדת סוצ'י הודיע כי בגלל המשבר העולמי קיצצו את התקציב ב-15% מ-27.5 מיליארד דולר ל-19.1 מיליארד דולר.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x