המיתון לא משפיע על מכירת כרטיסים ומנויים ב-MLS
ראשי קבוצות ליגת הכדורגל של צפון אמריקה מדווחים על אחוז נאה של חידושי מנויים חודשיים לתחילת העונה
מכירת מנויים וכרטיסים למשחקי ליגת הכדורגל של צפון אמריקה (MLS) לא מושפעת מהמשבר הכלכלי.
פחות מחודשיים לפתיחות העונה החדשה של ה-MLS מדווחים 10 מ-15 ראשי הקבוצות על עלייה במכירות מנויים ביחס לשנה שעברה. רק יוסטון דינמו הודיעה על קצב מכירות איטי יותר מהשנה שעברה.
די.סי יונייטד, שהתהדרה בשנה שעברה ב- 19,835 אוהדים במשחקים, מדווחת על כך ש-82% מהמנויים חידשו את המנוי, שזה קצב דומה לשנה שעברה.
"אנחנו מאמינים שגם אוהדים שלא יכולים להרשות לעצמם את הכרטיסים השנתיים יגיעו למשחקים", אמר סטיבן זאק, סגן נשיא די.סי יונייטד.
סיאטל סאונדרס, הקבוצה החדשה בליגה, מכרה יותר מ-18 אלף כרטיסים.