38% מאוהדי הכדורגל בעולם: נשים
כך לפי מחקר של חברת Sport+Markt. לפי המחקר יש 200 מיליון אוהדות כדורגל בעולם והקבוצות לא מנצלות מספיק את הפוטנציאל השיווקי שלהן
נשים מהוות 38% מסך אוהדי הכדורגל בעולם, כך לפי חברת מחקר הספורט הגרמנית Sport+Markt. לפי המחקר, ישנן כ-200 מיליון אוהדות כדורגל וישנו פוטנציאל גדול בשיווק מוצרי כדורגל במיוחד עבורן. לפי המחקר הגיל הממוצע של אוהדות הכדורגל עומד על 37.1 שנים.
"עדיין לא מנצלים את הפוטנציאל השיווקי של הנשים בכדורגל", אמר הרטמוט זאסטראו, מנכ"ל Sport+Markt. זאסטרו מאמין שאפשר לעשות כסף רב מהשקעה רבה יותר באופנת כדורגל לנשים ועיצוב תכשיטים בנושא כדורגל.
"לאוהדות כדורגל ברחבי העולם יש עניין רב בביגוד ואפונה, יותר מנשים שאינן אוהדות כדורגל ויותר מאוהדים זכרים. חברות צריכות לנצל את העניין הזה".