ה"ספונסר" החדש של ברצלונה - ארגון של האו"ם לטיפול בפליטים
קבוצת הכדורגל הספרדית ונייקי ימכרו חולצות ומוצרים אחרים - ויעבירו את ההכנסות לארגון UNCHR
הצופים במשחק הניצחון של ברצלונה על ריאל מדריד אתמול, יכולים היו להבחין בלוגו חדש המתנוסס על חולצת ברצלונה, ממש מתחת לצווארון. הלוגו הוא חלק מקמפיין איסוף תרומות של מועדון הכדורגל, שפותח על ידי ספונסר הלבוש שלו, נייקי.
פרויקט "Més que un Club" (יותר ממועדון) פותח על ידי נייקי עבור UNCHR.org, ארגון של האו"ם המטפל בפליטים ברחבי העולם. כחלק מהפרויקט, ברצלונה ונייקי ימכרו חולצות ומגוון מוצרים של המועדון (מרצ'נדייז). ההכנסות יועברו לקופת ה-UNCHR.
ז'ואן לאפורטה, נשיא ברצלונה, אמר: "הקמפיין מראה שברצלונה היא יותר ממועדון ספורט רגיל. הקבוצה היא שגרירה של קטלוניה, ותומכת בפרויקטים למען האנושות. אני גאה לראות את ברצלונה הופכת לחלוצה בעניין זה".
ה"ספונסר" הראשי של ברצלונה הוא Unicef, ארגון האו"ם שמטפל בילדים בעולם. ברצלונה לא מקבלת כסף עבור פרסום Unicef על חולצתה, ואף תורמת כמיליון יורו בשנה לארגון.
ברצלונה היא מועדון הכדורגל הגדול היחיד שאינו מוכר את שטח הפרסום על חולצת המשחק לאף גוף מסחרי.