פדקס וג'נרל מוטורס לא יפרסמו בסופרבול הקרוב
לרשת NBC, שתשדר את משחק האליפות של ליגת הפוטבול האמריקאית, נותרו למכירה שמונה ספוטים לפרסום, שמחיר כל אחד מהם 3 מיליון דולר
החברות פדקס, ג'נרל מוטורס ו-Salesgenie.com הודיעו שלא יפרסמו בסופרבול ב-2009. בעקבות כך, לרשת NBC, שתשדר את המשחק, נותרו שמונה ספוטים לפרסום בני 30 שניות, שעדיין לא נמכרו. כך פרסמה סוכנות הידיעות אי-פי.
הרשת מכרה 59 מתוך 67 זמני הפרסום במשחק האליפות של ליגת
85% מזמני הפרסום נמכרו עד ספטמבר. עם זאת, מאז הכה המשבר הפיננסי את השוק האמריקאי, מתקשים ב-NBC למכור את הספוטים לסופרבול.
אנזאוור-בוש, מבשלת הבירה, רכשה 10 ספוטים. גם אולפני קולנוע גדולים רכשו זמן פרסום רב.