הג'טס הרוויחה 16 מיליון דולר ממכירת "רישיונות" לקניית מנויים וכרטיסים למשחקי ה-NFL
הקבוצה מעוניינת להכניס כספים שיממנו את בניית האיצטדיון החדש והמשותף לה ולג'יאנטס. הרישיונות נמכרו בצורת מכרז ובסך הכל נמכרו כ-1,380 מושבים מתוך כ-2,000 שהוצעו למכירה, במחיר ממוצע של 26 אלף דולר למושב. הג'יאנטס הכניסו עד עתה 12 מיליון דולר ממכירה דומה
קבוצת הפוטבול ניו יורק ג'טס הרוויחה 16 מיליון דולר ממכירת "רישיונות" לקניית מנויים וכרטיסים למשחקי ה-NFL. הקבוצה מכרה את הרישיונות כדי לממן את האיצטדיון החדש, בו תשחק ביחד עם הניו יורק ג'יאנטס, שעלותו 1.6 מיליארד דולר.
הג'טס והג'יאנטס הוציאו למכרז את ההזדמנות לקנות מנוי שנתי לכיסאות הטובים ביותר באיצטדיון, כשהמחיר הגבוה ביותר של 'רישיון' כזה עומד על 200,000 דולר. המכירה הפומבית התקיימה באתר Stubhub וכ-1,380 מ-2,000 המקומות אכן נמכרו.
בעליה של הקבוצה, וודי ג'ונסון, סיפר שהרישיונות נמכרו במחיר ממוצע של 26 אלף דולר כל אחד. לשם השוואה, האלופה, ניו יורק ג'יאנטס, מכרה כל רישיון במחיר קבוע של כ-20 אלף דולר האחד. "השגנו מה שרצינו להשיג", אמר ג'ונסון בראיון טלפוני. "אף אחד לא ידע איך זה ייצא לפועל אבל אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאות".
המכירה הפומבית ב-Stubhub היתה הגדולה ביותר שניהל האתר. מייק קריימר, לשעבר נשיא קבוצת הבייסבול טקסס ריינג'רס וכיום מרצה לעסקי ספורט באוניברסיטת ניו יורק, אמר כי הוא היה מופתע אם הג'טס היו מצליחים למכור את כל 2,000 הרישיונות וזאת בגלל המשבר הפיננסי. "תמיד יהיה שוק לדברים איכותיים", אמר קריימר, "אבל הייתי מאוד מופתע אם הם באמת היו מצליחים למכור את כל הכיסאות במחירים גבוהים כל כך".
מחיר כרטיס למשחק, בכיסאות שהוצאו למכירה, מגיע עד ל-700 דולר לכרטיס. הכיסאות ממוקמים מספר מטרים מספסל הקבוצה ויגיעו ביחד עם שירותי בר ולאונג', אוכל, שתייה וחניה.
בג'טס אף אמרו, שימכרו רישיונות גם לכיסאות אחרים באיצטדיון, בתקווה לגייס 170 מיליון דולר בסך הכל. עם זאת, לא יהיו רישיונות ל-27 אלף הכיסאות שבאיצטדיון.
הג'יאנטס טענו בחודש יולי, כי הם מעוניינים לגייס 185 מיליון דולר ממכירת רישיונות לכרטיסים ומנויים. הקבוצה השיגה כ-12 מיליון דולר ממכירות ראשונות של רישיונות.