מייקל פלפס היה שווה לספונסרים 24 מיליון דולר בחשיפה תקשורתית במהלך האולימפיאדה
כמות הפעמים שראו את המותגים שמזוהים עם השחיין האמריקאי בטלוויזיה שווה 19 מיליון דולר בזמן פרסום ב-NBC, ששידרה את המשחקים. פלפס "הרוויח" לספונסרים שלו עוד 5.1 מיליון דולר נוספים מחשיפה בכלי תקשורת אחרים
מייקל פלפס, הספורטאי האולימפי הגדול בכל הזמנים, היה שווה לספונסרים שלו 24 מיליון דולר בחשיפה תקשורתית.
פלפס, שזכה בבייג'ינג בשמונה מדליות זהב, מקבל מהספונסרים כ-5 מיליון דולר בשנה אבל כמות הפעמים שראו את המותגים שמזוהים עמו בטלוויזיה - שווה 19 מיליון דולר בזמן פרסום ב-NBC, ששידרה את המשחקים. פלפס "הרוויח" לספונסרים שלו עוד 5.1 מיליון דולר נוספים מחשיפה בכלי תקשורת אחרים, בעיקר עיתונים.
ב-NBC גם כן סופרים את הכסף לאחר שמדד נילסן קבע ש-4.7 מיליון גולשים ביום נכנסו לאתר NBC בזמן האולימפיאדה, לעומת 4.3 מיליון שגלשו לאתר יאהו ו-1.3 לאתר AOL.
נתון נוסף שחשפו בכירי NBC בניו יורק טיימס, הוא שסרטון הווידיאו הנצפה ביותר באתר של NBC, עם 2.3 מיליון צפיות, הוא מקצה השליחים 100X4 של נבחרת השחייה של ארה"ב בו זכה מייקל פלפס במדליית הזהב השנייה שלו.
לפי הערכות הרוויחה NBC מפרסומות ששידרה באתרה כ-5.75 מיליון דולר השנה, סכום קטן יחסית למיליארד הדולר שהרוויחה החברה מפרסום בטלוויזיה במשך המשחקים האולימפיים. הסכום צפוי לגדול בהרבה באולימפיאדה הבאה כיוון שיותר ויותר אנשים משתמשים באינטרנט כדי להתעדכן ואף לצפות במשחקים האולימפיים.