$
חסויות וזכויות שידור

לנובו מצטרפת למקדונלד'ס וקוקה קולה בכמות האזכורים באולימפיאדה

יצרנית המחשבים הסינית מצטרפת, במקום השלישי, לנותנות החסות העולמיות, שמחזיקות במקומות הראשון והשני בכמות האזכורים בתקשורת, החיוביים והשליליים, בין נותנות החסות לאירוע האולימפי. המדליסט מייקל פלפס - כמובן, במקום הראשון בין הספורטאים המדוברים ביותר

אוריאל דסקל 17:0712.08.08

מניתוח של דאו ג'ונס מדיה פולס (Dow Jones Insight-Olympics Media Pulse) עולה ש"לנובו", יצרנית המחשבים הסינית, הצטרפה לספונסרים העולמיים של האולימפיאדה - מקדונלד'ס וקוקה קולה - בראשות טבלת החשיפה באירוע הספורט.

 

מ-28 ביולי ועד ה-10 באוגוסט, מקדונלד'ס היא נותנת החסות

שהוזכרה הכי הרבה פעמים בכלי התקשורת: 20% מכלל האזכורים של הספונסרים היו שייכים לחברת המזון האמריקאית - 426 אזכורים מתוך 2,121 אזכורי ספונסרים בסך הכל. קוקה קולה במקום השני עם 17% מכלל האזכורים ולנובו במקום השלישי, עם 14% מכלל האזכורים.

 

האזכורים לגבי נותנות החסות הם גם חיובים וגם שליליים, כשעיקר השליליים מגיעים מבלוגים למיניהם שהזכירו את העבירות על זכויות האדם שמבצעת סין.

 

מייקל פלפס, שזכה היום (ג') במדליית הזהב השלישית שלו, הוא הספורטאי שמוזכר הכי הרבה בכלי התקשורת - 26% מכלל האזכורים. יאו מינג, הסופרסטאר הסיני של נבחרת הכדורסל המקומית, במקום השני, עם 16% מכלל האזכורים. גרנט האקט, השחיין האוסטרלי במקום השלישי ופול האם - המתעמל האמריקאי שלא הגיע לבייג'ינג בגלל פציעה - במקום הרביעי. סוגרת את החמישייה המוזכרת ביותר - השחיינית דרה טורס.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x