סגור
דבורה מאסון יזמית ו מנהלת קשרי המשקיעים ב  JVP
דבורה מאסון מנהלת קשרי משקיעים ב-JVP (צילום: הילה בקשי מיטל ברקוביץ')

הכנס הגדול לנשים בתעשיית ההייטק מגיע לירושלים

אחרי הצלחת שני כנסים בתל אביב, שתי קהילות ההייטק לנשים הגדולות בישראל, "נשים בהייטק" ו"המיטאפיסטיות", מביאות את הכנס השנתי הגדול לנשים בהייטק לעיר הבירה

אחרי שנתיים מאתגרות להייטק הישראלי, ואחרי שנה קשה של מלחמה, החליטו יוזמות כנס "נשים בהייטק" ו"המיטאפיסטיות" להוציא את הבשורה שלהן מחוץ לאיזור המרכז ובחרו בירושלים.
לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, נכון לשנת 2024, נשים מהוות כ-34% מכוח העבודה בהייטק בתל אביב וקיים פער בשכר בין נשים לגברים בתפקידים מקבילים, כאשר נשים משתכרות בממוצע כ-15% פחות מגברים. בירושלים ישנם מספר פרויקטים ותוכניות לעידוד תעסוקת נשים בהייטק, כולל קורסים להכשרה טכנולוגית ותכניות מנטורינג, המכוונות לסייע לנשים להשתלב ולהתקדם בתעשייה.
הכנס יתקיים ב-22 בספטמבר במתחם (JVP (Jerusalem Venture Partners בירושלים, ויפתח עם דברים שתישא דבורה מאיסון - יזמית, ירושלמית גאה ומנהלת קשרי המשקיעים ב-JVP ומרגלית סטרט אפ סיטי ירושלים - אחת מקרנות ההון סיכון הוותיקות בישראל, שהוקמה על ידי המייסד ויו״ר הקרן, ד״ר אראל מרגלית. הקרן מובילה השקעות בחברות סטארט-אפ טכנולוגיות בשלבים שונים.

2 צפייה בגלריה
לירון דובר מנהלת תחום ההייטק והביוטק ב רשות לפיתוח ירושלים
לירון דובר מנהלת תחום ההייטק והביוטק ב רשות לפיתוח ירושלים
לירון דובר מנהלת תחום ההייטק והביוטק ברשות לפיתוח ירושלים
(צילום: הילה בקשי מיטל ברקוביץ')

במהלך האירוע יתקיימו הרצאות, פאנלים ושיחות אחת-על-אחת עם נשים בתפקידים בכירים בחברות הייטק בירושלים ואורחות נוספות מבחוץ. בשונה מהכנס בתל אביב, הפעם גם יתקיימו סדנאות פרקטיות לקהל שיעסקו ב-AI, ניהול קריירה חכם ושתי סדנאות לסטארטאפים שיעסקו בגיוס הון וחדירה לשווקים גלובלים.
מיטל ברקוביץ' והילה בקשי, יוזמות הקהילות המארגנות, מדגישות את החשיבות בהמשך להכרה בהישגי הנשים בהייטק לאורך כל השנה ובכל הארץ. "אנחנו מדינה קטנה, ואין סיבה שאישה בירושלים לא תקבל את אותן הזדמנויות שאישה במרכז תקבל".
הכנס צפוי למשוך כ-250 משתתפות מהעיר ומחוצה לה ויציג את ההון האנושי המגוון והחדשני הקיים בעיר הבירה. חברות מובילות בהייטק הירושלמי כמו, Mobileye ו, Cross River Lightricks תומכות באירוע ובחרו להדגיש את המחויבות שלהן לקידום נשים בתעשייה וקידום האוכלוסיה המגוונת בעיר.
את סשן ההרצאות המקצועיות לנשים, תפתח אנה מישל המכהנת כ-Chief of Staff בחברת Cross River המתמקדת בתקשורת, ניהול גורמים ואסטרטגיות צמיחה. אנה מישל תדבר על זכות הבחירה העומדת בפני נשים בקריירה המקצועית שלהן וכיצד הבחירות שלה הביאה אותה למקום בו היא נמצאת כיום ומה הקהל יכול ללמוד מהמסע שלה.

2 צפייה בגלריה
אנה מישל Chief of Staff  בחברת  Cross River
אנה מישל Chief of Staff  בחברת  Cross River
אנה מישל מ-Cross River
(צילום: הילה בקשי מיטל ברקוביץ')

בכנס תועבר סדנה ליזמות ויזמים בהובלת דבורה מאסון, מנהלת בכירה לקשרי משקיעים. הסדנה "איך להציג את הסטארט-אפ שלך למשקיעים" אשר תעניק למייסדות כלים מעשיים לשיפור הצגת הסטארט-אפ, הדגשת ההיבטים החשובים של העסק ובניית אמון עם משקיעים, תוך התאמת המסר לסוגי משקיעים שונים ואחריה תעלה ליאת מ-וUMTB, זרוע ההשקעות של בנק מזרחי טפחות שידברו על כל הדרכים לגיוס הון לסטאראפים.
אחד הורטיקלים בהם העיר ירושלים מתבלטת היא זירת הביוטק עם נתוני חדשנות מרשימים, ולירון דובר, מנהלת תחום ההייטק והביוטק ברשות לפיתוח ירושלים, הייתה אחת מהדמויות הבולטות בעיר שדחפה להבאת הכנס לירושלים.
הכנס יוצא הודות לשיתוף פעולה כלל עיסקי ובנוסף לחברות ההייטק שבחרו לקחת חלק באירוע, ניתן למצוא גם את עיריית ירושלים והרשות לקידום ירושלים וכן את הקהילות הבולטות בעיר כמו Made in JLM, Fem Forward, JerusML ועוד.
לפרטים נוספים: https://womenintechil.com/womensconf-jlm/
קוד קופון להנחה עבור קוראי וקוראות כלכליסט: CALCALIST