סגור

פודקאסט SHOUT OUT
ניסיתי אז כנראה שאצליח: המסע של עליזה תמיר

עליזה תמיר, מנהלת השיווק של Start-Up Nation Central, חלמה להיות עיתונאית מהפכנית שמשנה את העולם, המציאה את המרקום במטה הישראלי של HP והיתה עובדת מספר 2 במיקרוסופט ישראל. עכשיו היא מסבירה מהו הסוד ליציאה מאזור הנוחות והאם זה משתלם ומה באמת מחפשים סמנכ"לי שיווק אצל המועמדים שהם מראיינים

פודקאסט SHOUT OUT מתארח בכלכליסט - סדרת פרקים מפורום סמנכ"לי השיווק הגלובליים G-CMO בהובלת סופי מלניק ושירי גרוסברד. והשבוע: עליזה תמיר, מנהלת השיווק של Start-Up Nation Central.
מחלומות להיות עיתונאית מהפכנית שמשנה את העולם, לממציאת המרקום במטה הישראלי של HP ועד לעובדת מספר 2 במיקרוסופט ישראל - תחילת הקריירה של עליזה תמיר סימנה את תחילת מהפכת המחשוב ולה היה חלק גדול בה. כיום היא מנהלת השיווק של Start-Up Nation Central, ארגון ללא מטרות רווח שמטרתו היא לעזור לאקו-סיסטם של הטק והסטארט-אפים ולעזור לכלכלה הישראלית.
בפודקאסט מספרת עליזה איך לזהות הזדמנויות ולהשיג אותן, מהו הסוד ליציאה מאזור הנוחות והאם זה באמת משתלם, משתפת בהבדלים המפתיעים בין עבודה בשוק המקומי לגלובלי ומה באמת מחפשים סמנכ"לי שיווק אצל המועמדים שהם מראיינים.
הפודקאסט מופק בשיתוף ADIO, המשווקת את Spotify בישראל.