סגור

פודקאסט SHOUT OUT
"אני עובדת בשיווק, רוב האנשים לא מבינים מה זה - ואני מתה על זה"

מעורכת דין מסחרית לסופרת מצליחה ועד לשיווק טכנולוגיה הארד-קור - המסע של רוני פלומן, ה-CMO של Port

פודקאסט SHOUT OUT מתארח בכלכליסט - סדרת פרקים מפורום סמנכ"לי השיווק הגלובליים G-CMO בהובלת סופי מלניק ושירי גרוסברד. והשבוע: רוני פלומן, ה-CMO של Port.
בילדותה בארה"ב, סנופי והולי הובי גרמו לרוני לחשוב שהיקום מבין את רצונותיה הכי כמוסים, עד שגילתה שהם בעצם מותגים. כך נבנה לו סיפור הקריירה שלה כ"משווקת במקרה".
רוני תפסה את השיווק כ"עבודה נשית" ולכן החלה כעורכת דין מסחרית, ובמהרה הבינה שמה שבאמת מעניין אותה זה חברות טכנולוגיה. היא למדה מנהל עסקים בבית הספר הצרפתי הנחשב INSEAD, משם עברה לקליפורניה ועסקה ב-Business Development.
אבל כמו האריה שרצה תות, ברגע שהיא קיבלה את מבוקשה חשה שעמום, והפכה לביזנס דירקטור שמטפל בסתר בשיווק.
הרבה לפני ChatGPT, רוני כבר כתבה 30 מאמרים ב-30 יום, פרסמה חמישה ספרים ועסקה בייעוץ לסטארט-אפים - עד שהרגישה ששיווק הפך להיות הרבה יותר מחובר לביזנס והאתגר של הקמת מכונה ליצירת לידים משך אותה. משם הדרך ל-CMO נסללה עבורה.
מה הקשר בינה לבין אירינה של שאולי ומה אנשי שיווק שמשווקים לגלובל צריכים ללמוד מזה, מה זה Mimicry design ואיך זה עוזר בכתיבת תוכן, ולמה אנשי שיווק צריכים לעשות קולד קולינג? כל זאת עוד בעוד פרק מרתק בסדרת הפודקאסט של פורום ה-G-CMO - הפודקאסט בו מקבלים השראה מסמנכ"לי השיווק הישראליים המצליחים בעולם.

1 צפייה בגלריה
רוני פלומן מתארחת בפודקאסט SHOUT OUT
רוני פלומן מתארחת בפודקאסט SHOUT OUT
רוני פלומן מתארחת בפודקאסט SHOUT OUT

הפודקאסט מופק בשיתוף ADIO, המשווקת את Spotify בישראל.