סגור
יעל יגלום בעלת רשת Yolo
יעל יגלום בעלת רשת Yolo (עמית שעל)

מותג כלי הכתיבה YOLO ישווק ב־250 חנויות ביוון וקפריסין

מותג כלי הכתיבה משווק ביוון וקפריסין ב־250 נקודות מכירה, כאשר היעד הוא פריסה ב־400 נקודות מכירה בחנויות מוצרי כתיבה וספרים. YOLO יצא לחו"ל לפני ארבע שנים ועד כה נכנס לנורבגיה, פולין, יוגוסלביה ומזרח אירופה עם 550 חנויות. במקביל, המותג מרחיב את נקודות המכירה גם בארץ

מותג כלי הכתיבה YOLO מרחיב פעילות מחוץ לרשת. המותג שייסדה הבעלים יעל יגלום נכנס למדינות יוון ולקפריסין ומשווק ב־250 נקודות מכירה בהן, כאשר היעד הוא פריסה ב־400 נקודות מכירה בחנויות של מוצרי כתיבה וספרים.
YOLO יצא לחו"ל לפני ארבע שנים ועד כה נכנס לנורבגיה, פולין, יוגוסלביה ומזרח אירופה עם 550 חנויות. במקביל, המותג מרחיב את נקודות המכירה גם בארץ, בין היתר באתר הפופולרי KSP. עבור YOLO מדובר בהגדלת החשיפה באופן משמעותי שכן KSP נחשב לאחד האתרים עם מספר המבקרים הגבוה בחודש.
לפני כשנתיים נכנס המותג YOLO לאתר הסחר טרמינל איקס, שם הוא משווק גם כיום. במקביל, YOLO פותח לראשונה נקודות מכירה בקונספט של חנות בתוך חנות. הרשת הראשונה שעמה נחתם הסכם מסוג זה היא אופיס דיפו ש־YOLO נכנס ל־35 סניפים בה. "מבחינתי, זה עוד 35 סניפים שאין להם חפיפה לסניפים שלי", אומרת יגלום בתשובה לשאלה האם היא לא חוששת מקניבליזציה לסניפיYOLO. זה יהיה יותר השלמה מאשר קניבליזציה".