סגור

דור 4: רותם שטראוס, הבן של עדי, ייקלט בשטראוס במשרת סטודנט

שטראוס יועסק במחלקת הפיתוח העסקי ומנועי הצמיחה במחלבה, במשרה חלקית ובשכר של 40 שקל לשעה - כ־3,650 שקל בחודש ל־50% משרה - בהתאם לשכר הסטודנטים המקובל בחברה. רותם הוא אחד מבני הדור הרביעי, ניניהם של המייסדים הילדה וריכרד שטראוס, ונכדיו של מיכאל שטראוס שהלך לעולמו אשתקד

קבוצת שטראוס מצרפת לעסק את אחד מבני הדור הרביעי. בהמשך לאישור ועדת התגמול, אישר דירקטוריון שטראוס את תנאי העסקתו של רותם שטראוס, בנו של עדי שטראוס, מבעלי השליטה בחברה, לצד אחיותיו עופרה ועירית.
רותם שטראוס, סטודנט לכלכלה וקיימות שלקח חלק בתוכנית התמחות הקיץ בשטראוס, נמצא על ידי החברה בעל כישורים מתאימים להעסקה במשרת סטודנט. שטראוס יועסק במחלקת הפיתוח העסקי ומנועי הצמיחה במחלבה, במשרה חלקית (50%), בשכר של 40 שקל לשעה (כ־3,650 שקל בחודש ל־50% משרה), בהתאם לשכר סטודנטים המקובל בחברה. בנוסף יקבל תשלום על נסיעות של 250-150 שקל בחודש; על ארוחות, כ־27 שקל לארוחה; והפרשות לפנסיה בשיעור 14.83% (כ־550 שקל בחודש).
1 צפייה בגלריה
עדי שטראוס מ בעלי קבוצת שטראוס
עדי שטראוס מ בעלי קבוצת שטראוס
עדי שטראוס. הבן שלו יועסק בחצי משרה במחלקת הפיתוח העסקי
(צילום: אוראל כהן)
לפני ארבע שנים אישרה האסיפה הכללית את מינוי שון קופלר, בנה של עירית שטראוס, למנהל מותג בחברה הקפה, אך מאז סיים את כהונתו ולא המשיך בחברה. מדובר בבני הדור הרביעי, ניניהם של המייסדים הילדה וריכרד שטראוס, שהחלו לשווק חלב מהרפת בחצר ביתם בנהריה, ונכדיו של מיכאל שטראוס שהלך לעולמו אשתקד.