סגור
אדם פרידלר על רקע גוד פארם
אדם פרידלר, מייסד גוד פארם (צילומים: דנה קופל, אוראל כהן)

בלעדי
שמפו, אקמול וקנאביס: גוד פארם קיבלה אישור למכור קנאביס רפואי

המכירה תחל באוקטובר בבית המרקחת בסניף הרשת בקריית מוצקין. בחודשים הקרובים צפויה הרשת לחתום על חוזים לפתיחה של כ־15 סניפים נוספים  

רשת גוד פארם קיבלה אישור ממשרד הבריאות למכור קנאביס רפואי. לכלכליסט נודע כי רשת הפארם, שבבעלות המייסדים אוהד סנדלר ואדם פרידלר בשותפות עם רמי לוי, תתחיל למכור קנאביס רפואי בבית המרקחת בסניף קריית מוצקין בתחילת אוקטובר.
מכירת קנאביס מתאפשרת רק בסניפי פארמים שבהם פועל בית מרקחת. לגוד פארם יש 63 סניפים, אך רק בשניים מהם יש בית מרקחת, בסניף קריית מוצקין ובית מרקחת נוסף שייפתח בעוד שבועיים בסניף קריית גת, שגם בו מתכוונת החברה למכור קנאביס רפואי.
במקור התוכנית של גוד פארם היתה לשתף פעולה עם חברת הקנאביס טוגדר פארמה. הצדדים חתמו על הסכם להקמת בתי מרקחת לממכר קנאביס בתוך סניפי גוד פארם, שבהם יחזיקו במשותף. התכנון היה לפתוח עד חמישה סניפים ב־2021 ולשווק קנאביס במותג פרטי שתייצר טוגדר תחת המותג גוד פארם. אלא שטוגדר חזרה בה מההחלטה, ובינואר האחרון הודיעה כי היא פורשת מהמיזם המשותף בטענה שאינה רואה לנכון לייצר ולמכור מוצרים שיתחרו בבתי המרקחת שמוכרים את הקנאביס שלה. כעת מייסדי גוד פארם מנסים להקים את המיזם ללא שותף אסטרטגי, ובלי מותג פרטי שיישא את שם הרשת.
גוד פארם מרחיבה את מספר החנויות, ובחודשים הקרובים צפויה הרשת לחתום על חוזים לפתיחה של כ־15 סניפים נוספים.