סגור
אפליקציית פינטרסט pinterest
אפליקציית פינטרסט (צילום: בלומברג)

חברת Httpool ישראל תייצג את מערכת הפרסום של פינטרסט

הפעילות של httpool ישראל, מקבוצת Aleph הגלובלית, תתמוך גם במפרסמים שפועלים מישראל במכירות און ליין לכל העולם בעיקר בעולמות האי קומרס והתיירות

חברת Httpool ישראל, מקבוצת Aleph הגלובלית, הודיעה על זכייתה בנציגות המקומית של פלטפורמת הפרסום של Pinterest. שלוש שנים מאז תחילת פעילותה של Httpool בישראל עם הנציגות של מערכת הפרסום של Amazon, כעת מתווספת גם Pinterest לפעילות של החברה.
פינטרסט הוקמה בשנת 2010 ונסחרת בבורסה האמריקאית בשווי של 20 מיליארד דולר. החברה מגדירה את עצמה כמנוע החיפוש הויזואלי המוביל בעולם עם מעל 518 מיליון משתמשים פעילים מדי חודש מתוכם 91 מיליון אמריקאים ועוד כ-100 מיליון משתמשים בחמש המדינות הגדולות באירופה. הכנסות החברה מפרסום צמחו באחוזים דו ספרתיים בכל אחת מחמש השנים האחרונות ובשנת 2023 חצו את רף ה-3 מילארד דולר.
מבין 10 הרשתות החברתיות הגדולות בעולם, פינטרסט היא הפלטפורמה השניה הכי צומחת אחרי טיקטוק.
הפלטפורמה מהווה כיום חלופה למותגים ברחבי העולם שרוצים לעלות בקמפיינים על גבי פלטפורמה "נקיה" שלא נתפסת כאחת עם תכנים בעייתיים או שליליים. פיטרסט שהחלה את דרכה בעולמות העיצוב התפתחה עם השנים לתחומי המזון, האופנה, מוצרי הצריכה והתיירות.
בישראל יש לפינטרסט מעל 1.1 מיליון משתמשים פעילים מדי חודש, כאשר מתוכם כ- 80% נמצאים בטווח הגילאים 18-45 והם מאופיינים בהכנסה גבוהה מהממוצע.
הזכייה של httpool בישראל מתווספת ל- 11 שווקים נוספים בהם זכתה החברה ברחבי העולם לרבות במדינות כגון הודו, מרוקו, דרום אפריקה, תורכיה ושווקים נוספים והיא מהווה שותף אסטרטגי של הפלטפורמה ברחבי העולם.
1 צפייה בגלריה
אורי אלמן מנכ"ל httpool ישראל
אורי אלמן מנכ"ל httpool ישראל
אורי אלמן
מנכ"ל החברה, אורי אלמן מסר: "אנו נרגשים וגאים בבחירה של Pinterest להשיק את הפעילות שלה בישראל. כניסה של חברת פרסום גלובלית נוספת לישראל וההחלטה להשקיע משאבים בשוק המקומי היא עדות לחוסן הלאומי שלנו ולפוטנציאל של השוק המקומי. בשבועות האחרונים העלנו את הקמפיינים הראשונים על גבי הפלטפורמה של מותגים גדולים דוגמת: נספרסו, H&M, יוניליוור, חוגלה קימברלי קלארק, תנובה, תמי 4 מקבוצת שטראוס, סמארט, מטה ההסברה של מדינת ישראל, מותגים מעולם העיצוב וחברות הבניה".
הפלטפורמה מאפשרת שליחת גולשים לאתרי המותגים לצורך ביצוע רכישות והפעילות של httpool בישראל תתמוך גם במפרסמים שפועלים מישראל במכירות און ליין לכל העולם בעיקר בעולמות של אי קומרס, מזון, אופנה, תיירות, נדלן ועוד.