סגור
מימין גיא ששון טניס אסף יסעור לאקוונדו ו טליה אילת חתירה קיאק ב קמפיין של אל על
מימין הספורטאים גיא ששון, אסף יסעור וטליה אילת בקמפיין של אל על (צילום: גיא כושי ויריב פיין )

אל על תטיס עשרות ישראלים שיעודדו את הספורטאים במשחקים הפראלימפיים

רגע אחרי שתסתיים האולימפיאדה בפריז, ייצאו לדרך המשחקים הפראלימפיים לשנת 2024. תמונת המצב עבור המשלחת הישראלית השנה מורכבת מאי פעם. התגובות השליליות בעולם כלפי ישראל, חיזקו את ההבנה כי נדרשת תמיכה באנשינו בכל מקום בעולם.
לשם כך, חברת אל על, המובילה הרשמית של המשלחת הפראלימפית לפריז, הקימה את "נבחרת הדגל' - נבחרת העידוד של ישראל שמטרתה לעודד את הספורטאים ולתת להם את התחושה שהם משחקים במגרש הכי ביתי שיש. נבחרת הדגל תורכב מכ-30 ישראלים שיטוסו במימון החברה למשחקים בפריז. ביניהם יהיו פצועי מלחמת "חרבות ברזל" שבעלי פוטנציאל להפוך לספורטאים פראלימפיים בעתיד, מתנדבים שעובדים עם נכי צה"ל, נציגים מהקהל הרחב שייבחרו במסגרת פעילות שעורכת החברה ברשתות החברתיות, משפיענים ועוד.
המהלך כולל קמפיין רחב, בהובלתם של פרזנטור אל על, חנן בן ארי, ושל הטניסאי זוכה טורניר הרולאן גארוס, גיא ששון. הציבור יוכל להגיש את מועמדתו להצטרף לנבחרת הדגל באמצעות אתר אל על. הקמפיין יעלה במוצ"ש הקרוב (13 ביולי) בטלוויזיה, בדיגיטל, ברשתות החברתיות ובשילוט חוצות, באמצעות משרד הפרסום מקאן, ויספר את סיפורם של הספורטאים הישראלים שנוסעים לייצג את המדינה בתקופה מאתגרת זו, מעיניו של הטניסאי הפראלימפי, גיא ששון.
בנוסף, אל על תצא בפעילות תוכן ברשתות החברתיות בהשתתפותם של הזמרת עדן גולן, יוצרי התוכן דנית גרינברג, ליאל אלי וטל מורד, והשחקן והסטנדאפיסט אוראל צברי, שיצטרפו לנבחרת הדגל ויעודדו את הספורטאים הפראלמפיים בפריז. החברה אף תתרום 200 אלף שקל לארגון נכי צה"ל בין היתר בכרטיסי טיסה למשלחות ייעודיות.
סמנכ"ל שיווק, דיגיטל ותקשורת באל על, נדב חנין: "אנו נרגשים להקים את נבחרת העידוד היחידה מסוגה בישראל, שתמריא למשחקים הפראלימפים בפריז. האווירה המורכבת כלפי נציגי ישראל בעולם לא מאפשרת לנו להישאר אדישים, ולכן יצאנו במהלך שידגיש לספורטאים, ולעולם כולו, שעם ישראל תמיד מאחוריהם ושהם אף פעם לא לבד".
על מנת להתקבל לנבחרת, יש להגיש בקשה באמצעות טופס מקוון ייעודי ולשלוח סרטון באורך חצי דקה בו המועמד/ת יציגו עצמם באמצעות קטע שירה, ריקוד, כישרון מיוחד או יספרו את סיפורם האישי. בנוסף, יש להעלות "סטורי" או סרטון "REEL" בפלטפורמת האינסטגרם ולתייג את אל על elalisrael@. ניתן להגיש מועמדות לנבחרת עד יום שלישי, 23 ביולי 2024. תהליך הבחירה ייעשה על ידי ועדה מיוחדת וצפוי להסתיים בתחילת אוגוסט, אז יוכרזו הזוכים שיקחו חלק בנבחרת העידוד.