סגור

גלובל אי והמשביר יפעילו את אתר מותג האופנה קנת' קול באירופה ובריטניה

חברת הסחר המקוון הישראלית גלובל אי שנסחרת בנאסד"ק תשקיע 3 מיליון דולר בחברה שיקים המשביר לשם כך, בתמורה ל-19% מהמניות; המשביר הוא בעל זכיון לייצר מוצרי אופנה תחת המותג האמריקאי קנת' קול ולמכור אותם בישראל, החל מספטמבר 2020

חברת המסחר המקוון הישראלית גלובל אי Global-E Online, שנסחרת בנאסד"ק בשווי שוק של 6.31 מיליארד שקל, תשקיע 3 מיליון דולר בחברה שיקים המשביר לצרכן ואשר יפעיל את פעילות המותג KENNETH COLE בבריטניה ובאיחוד האירופי.
בתמורה להשקעה תקבל גלובל אי 19% מהמניות בחברה שתוקם. במקביל להשקעה של גלובל אי במיזם, היא גם תעמיד לחברה העתידית קו אשראי בגובה 2 מיליון דולר בתמורה לעמלה שנתית בגובה 1% מהסכום.
המשביר הוא בעל זכיון לייצר מוצרי אופנה תחת המותג קנת' קול ולמכור אותם בישראל, החל מספטמבר 2020. בשנה שעברה קיבלה החברה זיכיון להרחבת הפעילות של המותג גם באירופה ובריטניה.
עם קבלת הזכיון לקנת' קול הציב המשביר, בניהולו של רמי שביט, יעד להגיע למכירות של 200 מיליון שקל ממכירות המותג בישראל ובעולם, עד 2026.
החברה שתוקם תפעיל את אתרי הסחר של קנת' קול בבריטניה ובאיחוד האירופי. לגלובל אי תהיה הזכות למכור את חלקה במיזם למשביר לאחר שלוש שנים תמורת 3 מיליון דולר, וכן אם החברה תאבד את הזכיון, גם אז תהיה לגלובל אי זכות למכור את חלקה למשביר.