סגור
נועה תשבי ב קמפיין של מגדל
נועה תשבי ב קמפיין של מגדל (צילום: מגדל)

נועה תשבי תככב בקמפיין הפרסום של מגדל ביטוח ופיננסים

תשבי חתמה על הסכם לשנתיים עם החברה, עם אופציה להארכה. היא צפויה להוביל את כל הקמפיינים של החברה בתחומי הביטוח, הפנסיה והפיננסים ותשחק בהם בתפקיד עצמה

נועה תשבי נבחרה לשמש כפרזנטורית החדשה של מגדל ביטוח ופיננסים. תשבי, מהקולות הבולטים בהסברה הישראלית בשנים האחרונות ומהנציגות הישראליות המשפיעות בארה"ב, חתמה בשלב הראשון עם החברה על הסכם לשנתיים, עם אופציה להארכה נוספת. תשבי תהיה הפנים של החברה בכל הקמפיינים הפרסומיים והשיווקיים שלה.
תשבי צפויה להוביל את כל הקמפיינים של החברה הן תדמיתי והן במוצריה השונים, בתחומי הביטוח, הפנסיה והפיננסים ותשחק בהם בתפקיד עצמה. במגדל מציינים כי הבחירה בתשבי נעשתה, בין היתר, לאחר תהליך מחקרי שביצעה החברה ממנו עלה כי היא מוערכת בקרב מגוון רחב ומקיף של קהלי יעד.
השינוי באסטרטגיה ילווה בריענון המותג והשפה הויזואלית שלה, כך שיתאימו יותר למגוון הפעילויות של החברה. המיתוג מחדש, שינוי הסלוגן, מתיחת פנים ללוגו המגדל המוכר והאהוב של החברה וערכת הצבעים המורחבת, ייחשפו הערב יחד עם קמפיין חדש של החברה בכיכובה של תשבי.
החברה צפויה להשקיע בשנתיים הקרובות בקמפיינים פרסומיים ושיווקיים עשרות מיליוני שקל.
דלית ויכסלבאום, סמנכ"ל ומנהלת תחום מותג ומוניטין תאגידי במגדל ביטוח ופיננסים, מסרה: "אנחנו שמחים מאוד על הבחירה בנועה כפנים החדשות של מגדל ביטוח ופיננסים. נועה היא ללא ספק דמות מעוררת השראה, במיוחד בזמנים אלה, ואנחנו מאמינים שהיא מייצגת באופן מובהק את הערכים והחזון של מגדל".