סגור
חנות דלתא מתחם ביג באר שבע
חנות דלתא במתחם ביג באר שבע (צילום: חיים הורנשטיין)

דלתא גליל מתלבשת על הודו: תקים מיזם משותף עם ענקית הקמעונאות רילאיינס

במיזם המשותף תייצר חברת ההלבשה התחתונה הישראלית מוצרים עבור המותגים הפרטיים של רילאיינס, וכן תמכור את המוצרים שלה בחנויות של התאגיד ההודי; השוק ההודי מונה 1.4 מיליארד צרכנים, ובדלתא רואים בו פוטנציאל צמיחה משמעותי 

חברת ההלבשה התחתונה דלתא גליל נכנסת לראשונה לפעילות בשוק ההודי. החברה שבשליטת אייזיק דבח מקימה מיזם משותף עם תאגיד הקמעונאות הענק רילאיינס אינדסטריז ההודי.
במסגרת שיתוף הפעולה תייצר דלתא בין היתר מוצרים עבור המותגים הפרטיים של רילאיינס, ועשויה גם למכור מותגים שלה בשוק ההודי אשר יופצו על ידי רילאיינס.
דלתא גליל מייצרת מוצרי הלבשה תחתונה ובגדי ספורט, שתי קטגוריות שצפויות לצמוח בשנים הקרובות בשוק ההודי. באמצעות שיתוף הפעולה מתכננת דלתא להרחיב את הפצת המותגים שלה בהודו בחנויות קמעונאות, בערוצי הסיטונאות ובאמצעות הדיגיטל.
בדלתא רואים בשוק ההודי פוטנציאל גדול שכן הוא מונה 1.4 מיליארד צרכנים. החברה מקווה למכור את המוצרים שהיא מייצרת באלפי חנויות הקמעונאות של רילאיינס. התאגיד ההודי פועל באמצעות פלטפטורמות של חנויות ודיגיטל בתחומי האופנה, האלקטרוניקה, והפרמצבטיקה. תאגיד רילאיינס דיווח במרץ 2024 על מחזור מכירות של 37 מיליארד דולר ורווח נקי של 1.3 מיליארד דולר.
דלתא גליל רשמה ברבעון השני של 2024 צמיחה של 6% במכירות ל-472 מיליון דולר. הרווח הנקי של החברה זינק ב-40% ברבעון השני ל-21 מיליון דולר.