ערים נוספות מחוץ לתל אביב פועלות לצמצום תנועת כלי רכב
ערים נוספות שפועלות להפחתת זיהום מכלי רכב בשטחן, אך בקצב איטי יותר. לפי איתן אטיה, יו”ר פורום ה־15, מדובר ב"ירושלים, כפר סבא, אשדוד, רמת גן ופתח תקווה". למרות זאת, הקרבות מול הממשלה מתישים אותן
“יש לזה כמה סיבות, אחת היא שהתקשורת מדווחת הרבה פחות על ערים שהן לא תל אביב. שנית, עיריות באופן די טבעי כפופות לרגולציה של משרדי הממשלה. יש להן אינסוף מלחמות עם כל משרדי הממשלה וכמות המלחמות שהן מנהלות ברמה היום־יומית היא בלתי נסבלת וחסרת תקדים ברמה העולמית. לעתים תש כוחן. גם אם מגיע ראש עיר מחוץ לתל אביב, למשל בעיר כמו חדרה, ואומר שהוא אוהב את הרעיון, ומבין את הצורך של סגירת רחובות, מה האלטרנטיבה שלו היום? יש לתושבי חדרה תחבורה ציבורית טובה? אין להם, ולכן במקרים מסוימים זו התאבדות פוליטית עבור ראשי הערים והם נמנעים מכך".