$
מדינה של נדל"ניסטים

כל אחד והיועץ שלו

רוב המתעניינים מגיעים לאתרי המכירות עם יועץ צמוד. אנשי השיווק נותנים בהם סימנים, ומתמודדים איתם בהתאם

אורי חודי 01:1806.08.09

הקרוב/החבר

יועץ צמוד שתמיד יש לו מה להגיד, ובדרך כלל רק יבלבל את הקונה. מלאי כוונות טובות, אבל לא מכירים את מצב השוק ולכן נוטים, למשל, להשוות את מחיר הדירה החדשה לדירה המשומשת במרכז העיר שקנו לפני עשר שנים - ולהזהיר שמדובר בעסקה לא משתלמת.

 

היועץ המשפטי

ימצא

את הרגע הנכון להגיד ללקוח שהוא מלווה: "לא, אתה לא חותם על כלום", ויזהיר אותו מלמסור פרטים. לפעמים הוא עורך דין, לפעמים הוא סטודנט למשפטים, לפעמים הוא פשוט צפה בהמון דרמות אמריקאיות.

 

היועץ ההנדסי

נובר במפרט הטכני, שואל על עובי הקיר, מתעניין בסוג חוטי החשמל. לפעמים הוא מהנדס בניין, לפעמים הוא סתם מהנדס, לעתים קרובות הוא לא ממש בקיא בתחום. מבחינת אנשי המכירות, מדובר ביועץ המעיק והמציק ביותר.

 

המקורב

תמיד יטען שהוא "מכיר את הבעל בית, והוא יעשה לי מחיר טוב". בשביל הסיכוי הקטן שהוא באמת מכיר את בעל הבית, איש המכירות ינקוב במחיר גבוה מהמחיר הרגיל, כדי שלבעל הבית יהיה מאיפה לעשות הנחה. ייתכן אפילו שהמחיר הסופי יהיה גבוה מללקוחות אחרים, אבל הלקוח ויועצו המקורב, שדיברו עם הקבלן, יהיו בטוחים שסגרו קומבינה והשיגו מחיר מציאה.

 

הסוליסט

בא לבד, לא טורח להטריח את הלקוח. אנשי המכירות יחסכו עליו את מאמצי השכנוע הספציפיים, כי אין להם מושג מי באמת הלקוח הסופי.

 

הרוחני

יועץ פאנג שווי, שבודק את הכיוונים, זרימת האוויר ושאר אלמנטים קארמתיים, או יועץ נומרולוגי, שמתעכב על מספר הבניין, הדירה או הרחוב. יש לקוחות שמביאים אותם גם לאתר שאפילו לא נחפר.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x