סגור
בית גשם סגול של פרינס ב-AIRBNB
הבית מהסרט. נפתח לראשונה לקהל (צילום: Eric Egdon / Airbnb)

מעריצי פרינס? Airbnb מציעה לינה בבית מהסרט Purple Rain

לרגל 40 שנה לאלבום ולסרט בכיכובו של זמר הפופ המנוח, ב-Airbnb מציעים למעריצים ללון בבית במינסוטה שהופיע בסרט, שנפתח לראשונה לקהל ושנשאר בחלקו כמו בצילומים. העלות ללילה - 7 דולר, אבל יש הגרלה

האלבום והסרט Purple Rain בכיכובו של פרינס חוגגים 40 שנה ולכבוד האירוע ב-Airbnb מציעים למעריצים של הזמר המנוח את ההזדמנות לישון בבית שהופיע בסרט.
הבית בן שתי הקומות נמצא במיניסוטה, וזו הפעם הראשונה שהוא נפתח לקהל. פרינס רכש אותו ב-2015, אך מעולם לא התגורר בו. "אנחנו לא רוצות להתרברב, אבל הפעם באמת התעלינו על עצמנו", אמרו וונדי מלווין וליסה קולמן, שכיכבו לצד פרינס בסרט ויארחו את האירוע. "המקום מלא במזכרות שיעניקו לכם נקודת מבט נדירה לתוך התהליך היצירתי של פרינס במהלך עידן הפרפל ריין".
הבית שימש בסרט שיצא ב-1984 כמקום המגורים של הגיבור, דה קיד בגילומו של פרינס. חלק מהחדרים אף נשארו בדיוק כפי שהופיעו בסרט, בעוד שחדרים אחרים הומרו לחדרי תצוגה של מזכרות של פרינס. האורחים יוכלו לישון במרתף שבו הוקם העתק של חדרו של דה קיד מהסרט, כולל הכריות בגווני לבנדר ואפילו טייפ של שנות ה-80 שינגן את אוסף הקסטות הפרטי של פרינס. בסלון של הבית יוכלו האורחים לנגן בגיטרה, תופים או פסנתר ולשיר את שירי הנושא של הסרט. לאורך הבית הוסיפו ברקודים שסריקה שלהם תעניק לאורחים את ההזדמנות לקבל הסברים מצד המארחות.
הצבע השולט בבית הוא כמובן סגול, כולל ציור קיור של בננות סגולות. בקומה השנייה מוצגים מאחורי זכוכית תלבושות של פרינס, זאת בנוסף לארון המלא בתלבושות שונות מהתקופה. "האורחים יוכלו להשתעשע במגוון של תלבושות אייקוניות משנות ה-80, ולמצוא את כוכב הרוק הפנימי שלהם", הוסיפה קיליאם.
עלות השהות עומדת על 7 דולר ללילה, ויש מקום לעד ארבעה אורחים בכל פעם. המחיר נקבע בהתאם למספר האהוב על פרינס, וסך הכל יוצעו 25 לילות לאורך 7 שבועות החל מ-26 באוקטובר ועד 14 בדצמבר. ההרשמה נפתחת ב-2 באוקטובר ותימשך עד 6 באוקטובר. ב-Airbnb הודיעו כי באמצעות הגרלה יבססו מאגר של אורחים פוטנציאליים, והם יבחרו סופית לפי התשובה שלהם לשאלה מדוע הם רוצים לבלות בבית הסגול. עלות הנסיעה למיניאפוליס היא על חשבון האורחים. ניתן להירשם פה.