סגור
שטח של תוכנית 3700 בצפון תל אביב רחוב אלמוג אלחריזי
הבניין ברחוב אלחריזי. הדירה משתרעת על 158 מ"ר, עם מרפסת היקפית 99 מ"ר (צילום: בני ונטורה)

מייסד תופין טכנולוגיות רכש פנטהאוז בת"א ב־17 מיליון שקל

ראובן הריסון רכש יחד עם אשתו דירת פנטהאוז ברחוב אלחריזי 11. מדובר בדירה בפרויקט של קבוצת אלמוג שאוכלס בנובמבר 2023

האם שוק הנדל"ן למגורים בתל אביב מתחיל להתאושש אחרי שנתיים קשות? מייסד חברת הטכנולוגיה tufin, ראובן הריסון, רכש יחד עם אשתו דירת פנטהאוז ברחוב אלחריזי 11 בתל אביב תמורת כ־17 מיליון שקל, כך נודע לכלכליסט. מדובר בדירה בפרויקט של קבוצת אלמוג שאוכלס בנובמבר 2023.
הדירה משתרעת על כל הקומה השביעית והאחרונה והיא בשטח של 158 מ"ר, עם מרפסת היקפית בשטח של כ־99 מ"ר ושתי חניות תת־קרקעיות. מחיר המכירה משקף עלות של כ־107 אלף מ"ר לשטח העיקרי, אך בפועל בתמחור שטחי המרפסת והחניות המחיר נמוך יותר. הדירה נמכרה ברמת מעטפת.
מאחר שמדובר ברובע 3 המוגבל בבנייה לגובה, הבנייה ברחוב אלחריזי נמוכה יחסית, ואף שלא מדובר ברחוב שמתאפיין במגדלים, ניתן לראות כי מחירי הדירות ברחוב גבוהים, בהתאם לביקוש.
ברחוב יש מיעוט עסקאות, וב־2023 נמכרה בו דירה אחת בלבד. בעסקאות שבוצעו ברחוב מאז 2020 מחירי הדירות היו 70-50 אלף שקל למ"ר, כך לפי נתוני חברת מדלן.
הבניין עבר פרויקט תמ"א 38/2 (הריסה ובנייה מחדש). הבניין המקורי כלל 11 דירות, וכעת יש בו 19 דירות. כלל הדירות שבידי החברה נמכרו, ועסקת הפנטהאוז היא האחרונה שבהן. את קבוצת אלמוג ייצגה בעסקה עו"ד דפנה פוקס.