סגור
בניין ה ברינקס החדש בבני ברק
בניין הברינקס החדש בבני ברק. אבטחה מקסימלית (צילום: יחצ)

חניה בכספת: הברינקס עובר לבניין חדש - מהמאובטחים בארץ

בבניין החדש בבני ברק,  בשטח של 5,000 מ״ר משרדים ו־2,500 מ"ר שטחי חניה, יהיו כספות ענק עם כניסה לרכבים המשוריינים 

חברת ברינקס העבירה את משרדיה מתל אביב לבניין בודד ברחוב הירקון 33 בבני ברק, שאותו שכרה מקבוצת שלמה בשטח של כ־5,000 מ״ר משרדים ו־2,500 מ"ר של שטחי חניה. זה כנראה אחד המבנים האזרחיים המאובטחים בישראל. הסכם השכירות נחתם לתקופה של 20 שנה עם אופציה להארכה. דמי השכירות באזור נעים בין 40 ל־60 שקל למ״ר, ועל פי הערכות ברינקס השקיעה בהפיכת המבנה למוגן עשרות מיליוני שקלים.
במשך 25 שנים שימשו את ברינקס ישראל שני מבנים בתל אביב, האחד ברחוב שפע טל והשני ביגאל אלון, שני המבנים יחד החזיקו כ־3,500 מ״ר. הסיבה להגדלת השטח המושכר נובעת הן מריווח שטחי המשרדים והן מההחלטה להכניס את רכבי הבלדרות המאובטחים לחניון פנימי בתוך הבניין (כ־100 רכבים). המבנה כולל שלוש קומות תפעוליות וקומת משרדים. מצבת עובדי נותרה על 350.
את הבניין היה צריך להתאים לדרישות האבטחה של ברינקס העולמית, שהציבה לסניף הישראלי דרישות שנחשבות מהמחמירות בעולם, ככל הנראה בשל המצב הבטחוני בארץ. הדרישות כללו עיבוי הקירות הקיימים, וכן הקמת חדרי "אוצר" מתקדמים עם טכנולוגיות אבטחה מתקדמות. בין היתר העמסת הכספים מתבצעת בחדרי כספות ענקיים שהרכבים נכנסים אליהם והם ננעלים בזמן שהרכב בתוכם. מ״ברינקס ישראל" נמסר: "המעבר יביא ליעילות תפעולית רבה וסביבת עבודה משופרת".