סגור
 הדמיה של מתחם ב אשקלון מולטי פארק
הדמיית הפארק. מודולריות תאפשר להגדיל ולהקטין את היקף השטח המושכר בהתאם לצורכי הלקוחות (הדמיה: מולטי פארק , ddesign3)

קרן ריט 1 תשקיע 300 מיליון שקל בפארק מסחר ותעשייה באשקלון

הפארק, שייקרא מולטי פארק אשקלון, יתאפיין בעירוב שימושים וישתרע על 50 אלף מ"ר באזור התעשייה הצפוני של העיר. דמי השכירות: החל מ־50 שקל למ"ר

קרן ריט 1 תשקיע כ־300 מיליון שקל בפארק שמיועד למסחר, תעשייה ולוגיסטיקה באשקלון, כך נודע לכלכליסט. הפארק, שייקרא מולטי פארק אשקלון, יתאפיין בעירוב שימושים וישתרע על 50 אלף מ"ר באזור התעשייה הצפוני של העיר, בסמוך לקריה הטכנולוגית, עיר היין, אבן עזרא ומתחם הרכבת.
התכנון של ריט 1 הוא לאפשר מודולריות כדי להגדיל ולהקטין את היקף השטח המושכר בהתאם לצורכי הלקוחות. על פי הערכות, דמי השכירות יתחילו ב־50 שקל למ"ר עבור שטחי הלוגיסטיקה. המבנה יכלול גם מספר חניות מצומצם בכל קומה.
המתחם ייבנה על 30 דונם מתוך כ־140 דונם בהם מחזיקה ריט 1, מתוכם 60 דונם מוחזקים בשותפות עם ביג. לפי התכנון, בצמוד למתחם המתוכנן בקרקע המשותפת עם ביג יוקם מתחם משותף לשתי החברות שייקרא ביג פאשן אשקלון, ובנוגע ל־50 הדונם הנותרים טרם התקבלה החלטה.
למתחם הרב תכליתי יש תב"ע מאושרת והחלטה להיתר, והחברה מתכננת להתחיל את הבנייה בדצמבר הקרוב. הבנייה צפויה להסתיים בתוך כ־30 חודשים.
הפרויקט של ריט 1 וכן המתחם הסמוך של ביג מסתמכים על הגדלת מספר התושבים באשקלון וכן על השכונות החדשות כמו עיר היין. כיום מתגוררים באשקלון כ־170 אלף תושבים, והיא גדלה בקצב של 4.4% בשנה.