סגור
"יש ימים שאנחנו המפרסם הכי גדול ביוטיוב"
30 דקות
30 דקות"יש ימים שאנחנו המפרסם הכי גדול ביוטיוב"
שירות כלכליסט |
10:19 | 21.07.24

זה סיפור על חברה שלא גייסה מעולם דולר ממשקיעים, שהתחילה בתור אפליקציה לירידה במשקל והפכה לפלטפורמת פרסום שמגלגלת 150 מיליון דולר ומכניסה עשרות מיליונים. רפי מגן, מנכ"ל קנדגו, מספר על הפיבוט הגדול שהחברה עשתה ממוצר להרזיה לפלטפורמה טכנולוגית שמשתפת פעולה עם מותגים ברחבי העולם ומנהלת עבורם את הפרסום, השיווק וחוויית המשתמש

פודקאסטים אחרונים
30 דקות
מה זה פרייבט אקוויטי ולמה בלקסטון רכשו את פריוריטי ב-800 מיליון דולר?שירות כלכליסט 01.09.2024
30 דקות
להציל חיים עם בינה מלאכותיתשירות כלכליסט 25.08.2024
30 דקות
רועי רב הון עושה סדר בענניםשירות כלכליסט 18.08.2024
30 דקות
מה זה קוברנטיס ואיך בונים בזכותו חברת ענק?שירות כלכליסט 11.08.2024
30 דקות
המדע שמאחורי המשחקים המצליחים בעולםשירות כלכליסט 05.08.2024
30 דקות
מי צריך רשת חברתית למפתחים?שירות כלכליסט 28.07.2024
30 דקות
האקזיט שמציל לבבותשירות כלכליסט 14.07.2024
30 דקות
ביזנס מהעיניים של סמנכ"ל הטכנולוגיותשירות כלכליסט 07.07.2024