סגור
כוחו של מותג ורילוקיישן בשיא מגפה
SHOUT OUT
SHOUT OUTכוחו של מותג ורילוקיישן בשיא מגפה
שירות כלכליסט |
10:59 | 22.07.24

איתי מאייר מחזיק בשני כובעים בחברת ההייטק לומניס, ניהול חטיבת העיניים וניהול השיווק הגלובלי של כלל החברה, ומסביר איך בונים מסרים שיווקיhם בעולם הביוטי, למה חשוב הקשר הבלתי אמצעי עם הלקוחות ואילו תובנות מגיעות מרילוקיישן לארה"ב בזמן מגיפה עולמית

פודקאסטים אחרונים
SHOUT OUT
מסע בלתי מתפשר משיווק מכשירי לב לשיווק הלב היהודישירות כלכליסט 03.11.2024
SHOUT OUT
ניסיתי אז כנראה שאצליח: המסע של עליזה תמירשירות כלכליסט 29.09.2024
SHOUT OUT
"לקפוץ למים: המסע של קרין שיפטר-מאור משיווק גלובלי למנכ"לותשירות כלכליסט 22.09.2024
SHOUT OUT
לשבור את הקרח: המסע של טללית בוסי תל צור מהפקולטה לביולוגיה לצמרת עולם הביומדשירות כלכליסט 15.09.2024
SHOUT OUT
ממנהל קמפיינים ועד לאקזיט ללינקדאין: רועי נער הוא איש שיווק שלא נח לרגעשירות כלכליסט 08.09.2024
SHOUT OUT
מה זה שיווק חכם ואיך לפתוח לעצמך דלתותשירות כלכליסט 25.08.2024
SHOUT OUT
מ-CRO למנכ"ל בשנה: הסיפור המפתיע של לירן ליברמןשירות כלכליסט 18.08.2024
SHOUT OUT
מעיתונאית למייסדת-שותפה של סטארטאפ גלובלישירות כלכליסט 11.08.2024