"קונים מקומי": בנק הפועלים ביוזמה לעידוד רכישות בעסקים שנפגעו ממשבר הקורונה
הבנק הכריז על שיתוף פעולה עם חברות כגון Wix, גוגל ו-Gett Delivery, שמטרתו יצירת מעטפת של ליווי וייעוץ לעסקים קטנים ולעצמאים, וקידום פעילות שתקנה לאותם עסקים פרסום באמצעי מדיה שונים
בנק הפועלים החל ביוזמה לעידוד רכישות בעסקים מקומיים שנפגעו ממשבר הקורונה, תחת הכותרת "קונים מקומי". מטרת היוזמה היא יצירת מעטפת של ליווי וייעוץ לעסקים קטנים ולעצמאים, לקוחות הבנק, הן באפיקים פיננסיים והן בהטבות לקידום דיגיטלי של העסק; לאחר מכן, הבנק יעניק את הבמה לעסקים קטנים מקומיים באמצעות פעילות שתקנה להם פרסום באמצעי מדיה שונים. בנוסף בעלי העסקים יוכלו להציע הטבות וקופונים מבית העסק שלהם לכלל לקוחות הבנק, דרך פלטפורמת ההטבות של הבנק.
לשם כך חבר הבנק בשבועות האחרונים לגופים גדולים בארץ ובעולם, וגיבש חבילת פתרונות וכלים שיביאו חשיפה ופרסום לעסק. WIX תעניק שירותי בניית אתר לעסק ב-50% הנחה לבנייה ותחזוקת אתר למשך שנה, מתוך מספר מסלולי פרימיום; Easy, פלטפורמה ישראלית לקידום עסקים מקומיים, תעניק שירותי פרסום וקידום לעסק באתר ובאפליקציה; גוגל מציעה את שירות Google Ads לקידום העסק בגוגל, בצורה של תשלום 100 שקל וקבלה של 300 שקל נוספים; Gett Delivery תעניק 40 שקל מתנה למשלוח הראשון ומחירון שליחויות מוזל במיוחד ללקוחות בנק הפועלים, שיוכלו להתחיל לשלוח מוצרים באפליקציה או באתר; Fiverr תעניק הנחה של 10% ברכישה ראשונה של שירותים המוצעים על-ידי נותני השירותים בפלטפורמה, גישה לקורס מקוון בחינם למטרות העשרה, וכן שיפור ההתמקצעות והדירוג באתר עבור בעלי עסקים. בנוסף יוענקו שירותי ליווי בהנחה של צוות אלון גל, בסדרת מפגשים קבוצתיים בזום ופגישות אישיות.
כמו כן, בעלי עסקים לקוחות בנק הפועלים יוכלו להשתתף בפעילות שתאפשר לעסקים לקבל הטבה לפרסום ללא עלות, במדיות מקומיות כמו מקומונים ורדיו אזורי. בנוסף, כאמור, בעלי העסקים יוכלו להציע הטבות וקופונים מבית העסק שלהם לכלל לקוחות הבנק דרך פלטפורמת ההטבות של הבנק. הבנק אף ייצא בהדרכות דיגיטליות של המרכז לצמיחה פיננסית כדי ללוות את העסקים בשירותים החדשים.
אסף אזולאי, מנהל מטה שיווק בנק הפועלים: "במיוחד בימים אלו, ליווי נכון והכוונה יכולים לסייע בהחזרת העסק לצמיחה. לכן גיבשנו ביחד עם ה-A Team של החברות, הטבות ופתרונות מיוחדים שיבליטו את העסקים. המהלך הזה הוא אחד מבין שורה של מהלכים שאנו עושים עבור העסקים הקטנים בתקופה של שגרת קורונה כדי ללוות אותם ולהביא להם חשיפה מקומית".