בצל האיום מצד חברות הביטוח החדשות: הראל מקימה חטיבת דיגיטל
בראש החטיבה יעמוד אדם פולצ'ק שגוייס מתפקידו כמנכ"ל משרד הפרסום ליאו ברנט וימונה למשנה למנכ"ל; חטיבת הדיגיטל תנהל את כל פעילות הפרסום והשיווק של החברה וקשרי החוץ של החברה
קבוצת הראל מבצעת שינוי מבני במסגרת מיקוד האסטרטגיה העסקית החדשה של גישה ממוקדת לקוח, וזאת על רקע התחרות ההולך ותופסת תאוצה מצד שחקניות ביטוח דיגיטליות - בראש ובראשונה ליברה של אתי אלישקוב וכן חברת הביטוח ווי-שור (weSure) שהשיקה השבוע את פעילותה הקמעונאית.
- אתי אלישקוב על ליברה: מכרנו מאז ההקמה 40 אלף פוליסות, נהיה רווחים ב-2020
- האם חברת הביטוח weSure תמשיך ללחוץ את מחירי ביטוחי הרכב?
- למרות ירידה של 36% ברווח - הראל מציגה את הרווח והתשואה להון הגבוהים בענף
הראל תקים חטיבה חדשה - חטיבת דיגיטל בראשה יעמוד אדם פולצ'ק המכהן כיום כמנכ"ל משרד הפרסום ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס ישראל. הוא יצטרף להראל לקראת סוף השנה ויכהן כמנהל חטיבת הדיגיטל וכמשנה למנכ"ל הראל ביטוח. חטיבת הדיגיטל תנהל את אגף הדאטה של החברה, ותעניק הכוונה מקצועית לחטיבות העסקיות בפיתוח מוצרים מותאמים ובהצעות מותאמות ללקוחות. כמו כן, חטיבת הדיגיטל תנהל את כל פעילות הפרסום והשיווק של החברה וקשרי החוץ של החברה.
בהראל מבינים את פני העולם המשתנים, את האיומים מצד חברות הביטוח הדיגיטליות המקומיות אך בעיקר מצד סטארטאפים מתחום האינשורטק שהולכים ותופסים תאוצה ושוברים את המודלים הקיימים. ניר כהן המכהן כחטיבת המטה וכמשנה למנכ"ל ימשיך לנהל את המטה אך גם ירכז תחתיו את המכירות בכל ערוצי ההפצה השונים
לרבות פעילות החברה באמצעות סוכנים, מערך משווקים וסוכנויות הביטוח.
אלון אלירז, המכהן כמנהל חטיבת הבריאות ומשנה למנכ"ל הראל ביטוח, ירכז, בנוסף לתפקידו הנוכחי, את הטיפול בתהליכים תפעוליים מרכזיים בפעילותה של הראל ביטוח, התאמתם לעידן הדיגיטלי ומדידתם. דורון גינת, המכהן כמנהל חטיבת חסכון ארוך הטווח וכמשנה למנכ"ל הראל ביטוח, ירכז, בנוסף לתפקידו הנוכחי, גם את פיתוח והרחבת קשרי החברה מול עסקים גדולים בכל תחומי הפעילות של החברה.
נטלי משען-זכאי, המכהנת כיועצת המשפטית של הקבוצה ומנהלת החטיבה המשפטית וכמשנה למנכ"ל הראל ביטוח, תנהל, בנוסף לתפקידה הנוכחי, את חטיבת השירות החדשה שתוקם בחברה. חטיבת השירות תאמץ אסטרטגית שירות מתקדמת,, תרכז את פעילות מוקדי השירות של החברה, תהליכי השירות, אתר האינטרנט של החברה ואמצעים דיגיטליים נוספים בהם תציע החברה שירות ללקוחותיה.