"כמעט חטפתי שבץ": מתיחת ה-1 באפריל של דליברו השתבשה
אלפי לקוחות צרפתים של חברת משלוחי המזון קיבלו חשבונות מזויפים בגובה מאות יורו על הזמנת פיצות שכלל לא ביצעו. אחרי תלונות במדיה החברתית החברה פיצתה את הלקוחות בפיצה לבחירתם
- רובינהוד מפתחת פלטפורמה שתאפשר למשקיעים להשתתף בהנפקות
- קוויק רוצה להיות הוולט של מלקטי המזון בסופר
- מהפכת משלוחי הרחפנים בישראל תתחיל בחדרה
אתר ה-BBC מדווח כי החברה שלחה ביום חמישי ללקוחות מיילים על אישור הזמנות פיצות בשווי של כמה מאות יורו, ורבים מהלקוחות פנו למדיה החברתית כדי להביע את הכעס שלהם על הטעות.
רק מאוחר בערב הודתה החברה כי הכול היה בדיחה בלבד. "אנחנו מאשרים שזו הייתה מתיחה של 1 באפריל", נכתב בהודעת ההבהרה. "תוכלו ליהנות מהערב על ידי הזמנת פיצה לבחירתכם".
אך על אף הפיצוי, מעטים הלקוחות שהעריכו את התעלול. אחד מהם אף טען ש"כמעט חטפתי שבץ", אחרי שקיבל חשבון על סך 466 יורו עבור 38 פיצות שכלל לא הזמין. לקוחות רבים נוספים סיפרו שנלחצו וניסו להתקשר לבנקים שלהם כדי לחסום את התשלומים.
דליברו וכן חברות משלוחי מזון רבות אחרות נהנו מזינוק בהזמנות בשנה האחרונה לנוכח הגבלות הקורונה וסגירת המסעדות. המתיחה הכושלת יצאה לדרך יום לאחר הופעת הבכרה של החברה בבורסת לונדון, אולם ההנפקה אכזבה והחברה נאלצה לתמחר את המניות שלה בטווח הנמוך וביום רביעי המניות אף צנחו ב-26% ומחקו מעל 2 מיליארד פאונד משווי החברה.
בשבוע האחרון דווח גם על המתיחה של פולקסווגן שיצאה משליטה ולא מצאה חן בעיני רבים. החברה דיווחה כי השלוחה האמריקאית שלה תשנה את שנה ל'וולטסווגן'. מאוחר יותר הודתה כי מדובר בבדיחה.