$
שווקי חו"ל

ג'ייפרוג הישראלית צמחה גם ברבעון השני שלה כחברה ציבורית

חברת התוכנה, תחת ניהולו של שלומי בן חיים, נסחרת בנאסד"ק בשווי של 6 מיליארד דולר; JFrog עקפה את תחזית האנליסטים בשוק להכנסות, שזינקו ב-44% ב-2020 לעומת 2019; החברה אף סיפקה תחזית אופטימית לשנה הנוכחית

נועם לנדמן 14:5112.02.21
חברת התוכנה הישראלית ג'ייפרוג JFrog, שפיתחה פתרון לעדכון תוכנה אוטומטי ומתמשך, רשמה עלייה משמעותית בהכנסות ברבעון הרביעי ובשנת 2020 בכללותה, ואף עקפה את תחזיות האנליסטים בשוק להכנסות. הרווחים ברבעון הרביעי היו בהתאם לצפי - 2 סנט למניה.

 

ההכנסות עלו ברבעון הרביעי ב-39% ל-42 מיליון דולר לעומת הרבעון המקביל ב-2019. ב-2020 זינקו ההכנסות ב-44% ל-150.8 מיליון דולר לעומת 2019. מכירות שירותי הענן נסקו ב-69% ל-9.8 מיליון דולר.

 

 

שלומי בן חיים, מנכ"ל ומייסד ג'ייפרוג שלומי בן חיים, מנכ"ל ומייסד ג'ייפרוג צילום: בלומברג

 

החברה מספקת תחזית טובה יותר לשנה הנוכחית לעומת האנליסטים בשוק – עם הכנסות בטווח של 196-204 מיליון דולר לעומת האנליסטים שצופים הכנסות שנתיות של 195.3 מיליון דולר.

 

"הרבעון הרביעי היה חזק והיווה ציון דרך לחברה", כך אמר המייסד והמנכ"ל שלומי בן חיים. דוחות החברה פורסמו לאחר הנעילה אמש בוול סטריט והמניה טיפסה ב-2.7% במסחר המאוחר. המניה יציבה בטרום.

 

ג'ייפרוג הונפקה בוול סטריט באמצע ספטמבר 2020, ושווי החברה עומד על 6 מיליארד דולר. מאז הנפקתה ועד הנעילה אמש טיפסה המניה בפחות מ-2%. ב-2021 טיפסה ב-4.9%.

 

גם ברבעון הראשון שלה כחברה ציבורית - הרבעון השלישי של 2020, רשמה ג'ייפרוג נתונים מרשימים: ההכנסות אז הסתכמו ב-38.9 מיליון דולר, זינוק של 40% לעומת הרבעון המקביל (השלישי של 2019).

x