$
בורסת ת"א

בלעדי לכלכליסט

מוטי בן-משה רוכש 50% מקבוצת BBB ב-75 מיליון שקל

חברת דור אלון שבשליטת בן-משה רוכשת מחצית מהרשת המחזיקה גם במוזס, בורגרים, ובמהלך תקופת הקורונה השיקה גם את הפורמטים דלי שופ ומוזס מיט; מנכ"לית BBB אהובה תורג'מן: "אנחנו גאים לחבור לקבוצת ענק, שתאפשר לנו גם בתקופת הקורונה, המאתגרת, להמשיך ולהתפתח"

נווית זומר 13:1425.01.21

דור אלון שבשליטת מוטי בן-משה רוכשת 50% מקבוצת ההמבורגרים BBB לפי שווי חברה של 150 מיליון שקל.

 

הקבוצה מחזיקה ברשתות BBB, מוזס, בורגרים, ובמהלך תקופת הקורונה השיקה גם את הפורמטים דלי שופ ומוזס מיט. הקבוצה מפעילה כיום 100 מסעדות בזכיינות, ומועדון הלקוחות שלה כולל 750 אלף לקוחות. בנוסף,  הקבוצה מנהלת משא ומתן מתקדם לרכישת רשתות מזון מהיר נוספות.

 

 

מוטי בן משה על רקע סניף של BBB מוטי בן משה על רקע סניף של BBB צילום:אוראל כהן, אסף לוי

 

מנכ"לית BBB אהובה תורג'מן אמרה לכלכליסט כי "אנחנו גאים לחבור לקבוצת ענק, שתאפשר לנו גם בתקופת הקורונה, המאתגרת, להמשיך ולהתפתח".

 

הרכישה תעניק לקבוצת המזון המהיר יתרון לגודל ותאפשר לה לייצר סינרגיה על ידי הקמת מערך ייצור משותף למגוון המוצרים הנרכשים מספקים חיצוניים ובהגברת שת"פ עם ספקים קיימים.

 

דור אלון היא בעלת 210 תחנות דלק ורשת חנויות המזון אלונית.

 

מנכ"ל קבוצת דור אלון, עמית זאב, אמר כי "דור אלון מיישמת בשנים האחרונות אסטרטגיה של הרחבת תחומי פעילות וגיוון מקורות ההכנסה והרווח.

 

"במקביל להמשך פיתוח עסקי האנרגיה, הקמעונאות והנדל"ן שלנו, קבוצת דור אלון ממשיכה לטפח מנועי צמיחה ומרחיבה היום את זרוע ההסעדה שלה ומצרפת את משפחת BBB לפורטפוליו החברות בקבוצה.

 

"בחודשים האחרונים בחנו חברות שונות בתחום ההסעדה, ומצאנו את קבוצת BBB, תחת ניהולה המצוין של המנכ"לית אהובה תורג'מן, כשותפה המתאימה ביותר לפיתוח תחום ההסעדה בדור אלון".

 

זאב הוסיף כי החברה רואה בשותפות עם BBB גם פוטנציאל להגדלת הערך וחיזוק חוויית הלקוח במתחמי התדלוק והמסחר ובאתרי הנדל"ן של הקבוצה וכפלטפורמה ניהולית וטכנולוגית לפיתוח תחומי הסעדה נוספים, תוך יצירת סינרגיה עם מועדון הלקוחות של דור אלון.

 

"אנו בוחנים הרחבה משמעותית של תחום ההסעדה תחת השותפות החדשה עם BBB", אמר זאב וחשף כי קבוצת BBB נמצאת בקשר עם שחקנים פעילים רבים בשוק לבחינה של מיזוגים, רכישות ופיתוח מותגים ופורמטים חדשים בכל תחומי ההסעדה. "אנו רואים במשבר הקורונה הזדמנות להפוך את הלימון ללימונדה".

x