בלעדי לכלכליסט
בן משה, רמי לוי ופרידנזון עלו לשלב השני של מכירת ישראייר
שלוש הצעות עלו לשלב הבא של תהליך מכירת חברת התעופה; מוטי בן משה עם ההצעה הגבוהה ביותר - 100 מיליון שקל, אריה פרידנזון ואמנון סלע הציעו 80 מיליון שקל, ורמי לוי ושלום חיים - 70 מיליון שקל; ארקיע וכנפיים נשארו בחוץ, בעיקר משום שהצעותיהם לא היו כרוכות בהזרמת מזומן בהיקף מהותי, כמו המציעים האחרים
המפרק של אי.די.בי, עו"ד אופיר נאור, מבקש להאיץ את המו"מ למכירת ישראייר מול מוטי בן משה ודור אלון, רמי לוי ושלום חיים, וכן מול אריה פרידנזון ואמנון סלע.
- בן־משה הגיש את ההצעה הגבוהה ביותר: 100 מיליון שקל על ישראייר
- הוגשו ההצעות לרכישת חברת התעופה ישראייר
- מתמודד מפתיע על רכישת ישראייר: מוטי בן־משה
בן משה הציע 100 מיליון שקל, ההצעה הגבוהה ביותר, פרידנזון וסלע 80 מיליון ורמי לוי ושלום חיים, באמצעות חברת בי.ג'י.איי, הציעו 70 מיליון שקל. שתי חברות התעופה, ארקיע וכנפיים נשארו בחוץ, בעיקר משום שהצעותיהם לא היו כרוכות בהזרמת מזומן בהיקף מהותי, כמו המציעים האחרים.
ארקיע הציעה מיזוג עם ישראייר, כשהעדיפות ברמת המניות היא לישראייר, וכנפיים ששלטה באל עד עד לאחרונה הציעה 60 מיליון שקל, מחציתם באג"ח. בן משה היה האחרון להצטרף למירוץ וכרגע הוא הפייבוריט לנצח.
ובאי.די.בי פתוח נמשך המהלך למכירת השליטה בדסק"ש. אדוארדו אלשטיין נפגש אתמול עם הכונס רענן קליר ועם אופיר נאור המפרק של אי.די.בי. אלשטיין ביקש לשמוע מה מצופה ממנו כדי לקבל את תמיכתם של בעלי האג"ח. בנוסף שוחח אלשטיין עם כמה מוסדיים לפנות ערב לקראת אסיפות המחזיקים בשלוש הסדרות היום. אלשטיין ביקש מנאור וקליר זמן לחשוב, כשהכוונה היא לשיפור הצעתו הכספית והביטחונות למחזיקים זאת בעוד צחי נחמיאס, שמתמודד על הרכחישה באמצעות מגה אור ושותפים, הודיע כי לא ישדרג את ההצעה שלו.
מצבו של אלשטיין איננו מזהיר זאת אף שהשופט חגי ברנר קבע כי ההצעה שלו גבוהה יותר ושלח מסר למחזיקים כי גם ההגינות כלפי אלשטיין מהווה שיקול.