ניו יורק טיימס חצה את סף ה-7 מיליון מנויים בתשלום
לפני שנה עמד מספר המנויים של הניו יורק טיימס על 4.9 מיליון - העיתוון הציב לעצמו יעד של 10 מיליון מנויים בדיגיטל עד ל-2025; ההכנסות מפרסום בפרינט ירדו ברבעון השלישי ב-46.5%, ההכנסות מפרסום בדיגיטל ירדו ב-12.6%; הרווח הנקי הרבעוני זינק ל-33.6 מיליון דולר, לעומת 16.4 מיליון דולר ברבעון המקביל
- יוצא סופית מעסקי המשפחה: ג'יימס מרדוק התפטר מדירקטוריון ניוז קורפ
- הייטק בפקקים: עיתונות הייטק ועיתונות בסין
- מיקרוסופט החליפה עיתונאים בבינה מלאכותית - האם לעיתונאים האנושיים יש סיבה לדאגה?
הרווח המתואם עמד על 22 סנט למניה, כפול בדיוק מצפי האנליסטים שעמד על 11 סנט למניה בלבד. ההכנסות הסתכמו ב-426.9 מיליון דולר לעומת 428.5 מיליון דולר ברבעון המקביל, וגם כאן עלו על הצפי בשוק – 412 מיליון דולר.
ההכנסות מפרסום בדיגיטל ירדו ב-12.6%, ההכנסות מפרסום בפרינט נפלו ב-46.5%.
מספר המנויים בתשלום עמד בתום הרבעון על 6.9 מיליון, עלייה של 2 מיליון בהשוואה לרבעון המקביל, ואף חצה את סף ה-7 מילון מייד לאחר תום הרבעון (בחודש אוקטובר).
בניו יורק טיימס מעריכים כי ההכנסות מהמנויים (בדיגיטל ובפרינט) יצמחו ב-14% ברבעון הנוכחי (רביעי), ושההכנסות מפרסום בדיגיטל ובפרינט ירדו ב-30%.
העיתון היה אחד החלוצים מענקיות התוכן האמריקאיות בהעברת התכנים שלו בדיגיטל לכניסה בתשלום והוא הציב לעצמו בראשית המהלך יעד של 10 מיליון מנויים עד לסוף 2025.
מניית ניו יורק טיימס עלתה ב-26% מתחילת 2020 - החברה נסחרת היום בשווי שוק של 6.6 מיליארד דולר.