$
שווקי חו"ל

ניו יורק טיימס חצה את סף ה-7 מיליון מנויים בתשלום

לפני שנה עמד מספר המנויים של הניו יורק טיימס על 4.9 מיליון - העיתוון הציב לעצמו יעד של 10 מיליון מנויים בדיגיטל עד ל-2025; ההכנסות מפרסום בפרינט ירדו ברבעון השלישי ב-46.5%, ההכנסות מפרסום בדיגיטל ירדו ב-12.6%; הרווח הנקי הרבעוני זינק ל-33.6 מיליון דולר, לעומת 16.4 מיליון דולר ברבעון המקביל

שירות כלכליסט 17:0005.11.20
חברת הניו יורק טיימס, מו"לות העיתון מהחשובים בארה"ב, רשמה ברבעון השלישי רווח של 33.6 מיליון דולר או 20 סנט למניה, בהשוואה ל-16.4 מיליון דולר או 10 סנט למניה ברבעון המקביל.  

הרווח המתואם עמד על 22 סנט למניה, כפול בדיוק מצפי האנליסטים שעמד על 11 סנט למניה בלבד. ההכנסות הסתכמו ב-426.9 מיליון דולר לעומת 428.5 מיליון דולר ברבעון המקביל, וגם כאן עלו על הצפי בשוק – 412 מיליון דולר.

 

ההכנסות מפרסום בדיגיטל ירדו ב-12.6%, ההכנסות מפרסום בפרינט נפלו ב-46.5%. 

 

מספר המנויים בתשלום עמד בתום הרבעון על 6.9 מיליון, עלייה של 2 מיליון בהשוואה לרבעון המקביל, ואף חצה את סף ה-7 מילון מייד לאחר תום הרבעון (בחודש אוקטובר).

 

בניו יורק טיימס מעריכים כי ההכנסות מהמנויים (בדיגיטל ובפרינט) יצמחו ב-14% ברבעון הנוכחי (רביעי), ושההכנסות מפרסום בדיגיטל ובפרינט ירדו ב-30%.

 

העיתון היה אחד החלוצים מענקיות התוכן האמריקאיות בהעברת התכנים שלו בדיגיטל לכניסה בתשלום והוא הציב לעצמו בראשית המהלך יעד של 10 מיליון מנויים עד לסוף 2025.

 

מניית ניו יורק טיימס עלתה ב-26% מתחילת 2020 - החברה נסחרת היום בשווי שוק של 6.6 מיליארד דולר.

 

 צילום: בלומברג

 

x