טרמור הישראלית קונה חברת פרסום בווידאו מרופרט מרדוק
חברת השיווק הישראלית תרכוש את אנרולי מניוז קורפ, בניסיון להרחיב את שירותי הווידאו שלה דרך כניסה לרשת הלקוחות הענקית של התאגיד שבבעלות טייקון התקשורת מרדוק; הפרסומות של אנרולי הבריטית זוכות ל-1.2 מיליארד צפיות בחודש
- הבן של רופרט מרדוק קנה את הבית היקר ביותר בקליפורניה
- פייסבוק חתמה על הסכם שיתוף תכנים עם ניוז קורפ, מו''ל הוול סטריט ג'ורנל
- שיא חדש לפרסום של חצי דקה בסופרבול: 5.6 מיליון דולר
החברה שנסחרת בבורסת לונדון אמרה שכחלק מהעסקה היא תעביר כ-6.1% ממניות ההצבעה שלה לניוז קורפ, הבעלים של העיתונים וול סטריט ג'ורנל (The Wall Street Journal) והטיימס (The Times).
ככל שיותר ויותר אנשים עוברים לקבל שירותים מקוונים, כסף לפרסום עובר גם הוא לפלטפורמות דיגיטליות כמו פייסבוק וגוגל, והופך את עסקי הפרסום בווידאו ליוקרתיים. ניוז קורפ תוכפף לתקופת נעילה של 18 חודשים ושני הצדדים הסכימו להוציא 30 מיליון פאונד בפרסום במשך שלוש שנים.
לאנרולי, שנוסדה ב-2006 ופועלת מלונדון, יש 1.2 מיליארד צפיות חודשיות בפרסומות שלה. החברה מפעילה גם יחידת ניתוח מידע שחוקרת מגמות בפרסום הממוקדות בהשפעה רגשית על צרכנים. למעט עלויות העסקה, טרמור הישראלית מצפה שאנרולי תגיע למצב כספי מאוזן עוד בשנה הפיסקלית הנוכחית. ניוז קורפ קנתה את אנרולי ב-2015 תמורת 58 מיליון פאונד במזומן.