$
שווקי חו"ל

טרמור הישראלית קונה חברת פרסום בווידאו מרופרט מרדוק

חברת השיווק הישראלית תרכוש את אנרולי מניוז קורפ, בניסיון להרחיב את שירותי הווידאו שלה דרך כניסה לרשת הלקוחות הענקית של התאגיד שבבעלות טייקון התקשורת מרדוק; הפרסומות של אנרולי הבריטית זוכות ל-1.2 מיליארד צפיות בחודש

שירות כלכליסט 13:0506.01.20
חברת השיווק הישראלית טרמור (Tremor International) הודיעה היום (ב') שהסכימה לרכוש את חברת הפרסום בווידאו אנרולי (Unruly) מניוז קורפ, בניסיון לעבות את שירותי הווידאו שלה באמצעות כניסה לרשת הלקוחות הענקית של החברה שבבעלות טייקון התקשורת רופרט מרדוק.

 

החברה שנסחרת בבורסת לונדון אמרה שכחלק מהעסקה היא תעביר כ-6.1% ממניות ההצבעה שלה לניוז קורפ, הבעלים של העיתונים וול סטריט ג'ורנל (The Wall Street Journal) והטיימס (The Times).

רופרט מרדוק רופרט מרדוק צילום: בלומברג

 

 

 

ככל שיותר ויותר אנשים עוברים לקבל שירותים מקוונים, כסף לפרסום עובר גם הוא לפלטפורמות דיגיטליות כמו פייסבוק וגוגל, והופך את עסקי הפרסום בווידאו ליוקרתיים. ניוז קורפ תוכפף לתקופת נעילה של 18 חודשים ושני הצדדים הסכימו להוציא 30 מיליון פאונד בפרסום במשך שלוש שנים.

 

לאנרולי, שנוסדה ב-2006 ופועלת מלונדון, יש 1.2 מיליארד צפיות חודשיות בפרסומות שלה. החברה מפעילה גם יחידת ניתוח מידע שחוקרת מגמות בפרסום הממוקדות בהשפעה רגשית על צרכנים. למעט עלויות העסקה, טרמור הישראלית מצפה שאנרולי תגיע למצב כספי מאוזן עוד בשנה הפיסקלית הנוכחית. ניוז קורפ קנתה את אנרולי ב-2015 תמורת 58 מיליון פאונד במזומן.

x