בלעדי לכלכליסט
מנורה רוכשת 25% מקבוצת הביג דאטה HSO
כן קיבלה אופציה להגדלת ההשקעה ל-50%; מטרת הרכישה: כניסה לתחום מבוסס Data פרסונלי ופיתוח מוצרי ביטוח ופיננסים בהתאמה אישית על ידי פלטפורמה יחודית שפותחה ב-HSO
קבוצת מנורה רוכשת 25% מקבוצת HSO של היזם חיים אוחיון עם אופציה להגדלת ההשקעה לכמעט 50%. HSO פועלת מתחת לרדאר כבר שלוש שנים ועוסקת בשיווק טכנולוגי ממוקד ופרסונלי של מוצרים למשפחות צעירות (כולל חבילות לידה, קופונים ואירועים ייעודיים לקהל זה) כשבמאגר שלה נמצאים מאות אלפי משתמשים רשומים. הפלטפורמה נותנת גישה למותגים ייעודים הרלבנטים לשלב ההריון והלידה. מטרת העסקה: כניסה לתחום מבוסס Data פרסונלי ופיתוח מוצרי ביטוח ופיננסים בהתאמה אישית על ידי פלטפורמה יחודית שפותחה בHSO.
- מנורה תחליף את הפניקס כספקית הביטוח הסיעודי של קופ"ח מאוחדת
- ברקת בודק את כניסת הפניקס ומנורה לעסקת גזית גלוב-אטריום
- השכר הפנסיוני נמוך משמעותית מהשכר הממוצע
הצדדים לא מסרו את שווי ההשקעה בעסקה אך ההערכה היא כי מנורה תשקיע עד 10 מיליון שקל בשלב א' עם אופציה להגדלתה והשקעה נוספת כפונקציה של עמידה ביעדים ואבני דרך.
בימים אלו נמצאת HSO במגעים לחבור לרשת קמעונאית גדולה כדי לייצר חבילות מוצרים מותאמות למשפחות תוך ניצול יתרון הגודל שלה כדי לקבל מחירים אטרקטיביים. בחברה מעוניינים לנצל את מאגר הלקוחות שיצרה כדי להתרחב לתחומי האשראי הצרכני וכעת, יחד עם מנורה, גם לתחום הביטוח.
במסגרת העסקה הוכרז על השקה של פעילות Insurtech&Fintech פרסונלית מבוססת דאטה בבעלות הצדדים.
קנייה חזקה | קנייה | המתן | מכירה | מכירה חזקה |
לאור החשיפה הממוקדת של HSO לעשרות אלפי משפחות צעירות מדי שנה, הצדדים מקווים כי המיזם ימצב אותה כפלטפורמה דיגיטלית לשוק זה, וכן כסוכנות ביטוח המתמחה בביטוחים בכלל וביטוחי בריאות בפרט עבור המשפחות הצעירות.
את מנורה מבטחים ייצגו בעסקה עוד עמית לייזרוב ועוד רועי צמח ממשרד עו"ד כספי ושות'.
את HSO ייצגו בעסקה עו"ד יואב נהיר ועו"ד מאיה מוסק ממשרד מיתר, ליקוורניק ושות'.