איחוד הודיס הקפיץ את המכירות והרווח של קסטרו ברבעון השני
מכירות הקבוצה זינקו ב-107% ל-460 מיליון שקל, והרווח התפעולי עלה ב-94.4% והסתכם ב-27.9 מיליון שקל
את הרבעון השני, בו חל חג הפסח, חתמה קבוצת קסטרו עם עלייה של 107% במכירות שהסתכמו ב-460 מיליון שקל.
- קסטרו מציגה מעבר מרווח להפסד: "ללא הודיס, התוצאות היו גרועות עוד יותר"
- קסטרו: המכירות ירדו, ההוצאות עלו, הרווח השנתי צנח ב-75%
- קסטרו: ההפסד גדל ל-48 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2019
החברה הציגה עלייה של 94.4% ברווח התפעולי, שהסתכם ב-27.9 מיליון שקל. למרות הוצאות מימון בסך של 18 מיליון שקל, חתמה החברה את הרבעון עם רווח נקי בגובה 10.9 מיליון שקל - ירידה של 19.2%ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.
העלייה נרשמה בעקבות איחוד מלא של תוצאות הרשתות בקבוצת הודיס, שהוביל את קסטרו לרשום במחצית הראשונה השנה זינוק של 77% במכירות שהסתכמו ב-829 מיליון שקל.
למרות איחוד מלא, עברה קסטרו להפסד תפעולי בגובה 18.9 מיליון שקל - זאת לעומת רווח תפעולי של 18.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
את המחצית הראשונה, המנטרלת את השפעת עיתוי חג הפסח, סיימה החברה עם הפסד נקי בגובה 37.6 מיליון שקל - לעומת רווח נקי של 20.4 מיליון שקל אשתקד. זאת בעקבות הוצאות מימון בגובה 40 מיליון שקל, לעומת הוצאות מימון בגובה 7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
מתחילת השנה נוספו לרשתות מותגי הקבוצה בישראל 8 חנויות, מתוכן 3 חנויות של המותג "קיקו מילאנו", 2 חנויות של כל אחד מהמותגים "קסטרו" ו"אורבניקה" וחנות אחת של המותג "איב רושה".
במקביל, נסגרו במהלך תקופה זו 18 חנויות של מותגי הקבוצה בישראל, מתוכן 6 חנויות של המותג "קסטרו", 4 של המותג "טופ טן", 3 חנויות של כל אחד מהמותגים "הודיס" ו"קרולינה למקה" ו- 2 חנויות של המותג "אקססורייז".