פרטנר מסכמת רבעון ראשון: ההכנסות והרווחים ירדו, החוב עלה
הכנסות החברה ברבעון עמדו על 794 מיליון שקל, ירידה של 4% לעומת הרבעון המקביל. הרווח צנח ב-78% ל-2 מיליון שקל. החוב תפח ל-977 מיליון שקל, עלייה של 6.3%; רשמה זינוק של 117% במספר המנויים בטלוויזיה שהגיע ל-141 אלף
חברת התקשורת פרטנר פרסמה היום (ה') את הדוח הכספים וממנו עולה כי הכנסות החברה ברבעון עמדו על 794 מיליון שקל, ירידה של 4% לעומת הרבעון המקביל. הרווח צנח ב-78% ל-2 מיליון שקל. וזאת, בשעה שהחוב תפח ל-977 מיליון שקל, עלייה של 6.3%.
- סלקום רשמה הפסד והציגה האטה בהצטרפות מנויים לסלקום TV
- הכלבים מקרן המטבע וה־OECD נובחים אבל התשואות על האג"ח ממשיכות לרדת
- וואווי P30 Pro: דרקון סלולרי עם מצלמה מפלצתית
התוצאות המאכזבות מגיעות על רקע ירידה של 1% במספר המנויים בסלולר, שעמד על 2.62 מיליון איש, ולמרות זינוק מרשים של 117% במספר המנויים בטלוויזיה, שהגיע ברבעון הראשון ל-141 אלף (ומאז הוסיפה החברה עוד 11 אלף מנויים).
"בשוק תקשורת רווי תחרות הצליחה פרטנר לפתוח את שנת 2019 במומנטום חיובי", אמר מנכ"ל פרטנר, איציק בנבנישתי, בדו"ח הרבעוני. "תשתית הסיבים האופטיים של פרטנר כבר מגיעה ליותר מ-400 אלף משקי בית, ביותר ממחצית מערי ישראל בכל רחבי המדינה, ופרטנר TV ממשיך להיות שירות הטלוויזיה הצומח בישראל עם יותר מ-152 אלף מנויים".
את הירידה במנויי הסלולר הגדיר בנבנישתי כ"מתונה", וייחס את אבדן המנויים המועט לאסטרטגיה שהתמקדה בלקוחות הקיימים. "אסטרטגיה זו באה לידי ביטוי גם בירידה מתונה בהכנסה הממוצעת מלקוח, בהשוואה לרבעון קודם ולרבעון המקביל ב-2018", הוא אמר.
בנוגע לחוב התופח של החברה אמר המנכ"ל: "במקביל להמשך הצמיחה בטלוויזיה ולפריסה המואצת של תשתית הסיבים האופטיים, הצלחנו לשמור על רמת חוב נטו של מתחת למיליארד שקל. האיתנות הפיננסית של פרטנר מאפשרת לנו גמישות גבוהה לביצוע השקעות אסטרטגיות ולהרחבת פעילות בתחומים קיימים וחדשים".