מייסי'ז נאבקת להגדיל מכירות: ההכנסות ירדו והמניה מאבדת 14% בוול סטריט
ענקית בתי הכלבו רשמה ברבעון השני הפיסקלי ירידה של 1.1% בהכנסות שהסתכמו ב-5.57 מיליארד דולר אך עקפו את צפי האנליסטים; הרשת נאבקת להגדיל את המכירות ולשמור על יתרון בקרב מול אמזון
עם הרפורמה במס ונתוני התעסוקה החזקים, הצרכנים האמריקאיים מוציאים יותר כסף. למרות זאת, ענקית בתי הכלבו עדיין נאבקת להגדיל את המכירות, וכמו הקמעונאיות הנוספות – מנסה לנצח בתחרות הבלתי אפשרית מול מפלצת המסחר המקוון אמזון.
תוצאות הרבעון השני של 2018 מראות סימנים לכך שהמאמצים של מייסי'ז להתמודד עם השוק הקשה נושאים פרי. עם פרסום הדוחות העלתה הרשת את תחזיות הרווח והמכירות בחנויות הזהות לשנה כולה, וציינה כי אמון הצרכנים החזק בארה"ב צפוי לתדלק את הרכישות בחנויות ובאתרי הקניות.
רשת בתי הכלבו רשמה ברבעון השני הפיסקלי של 2018 רווח נקי של 166 מיליון דולר או 53 סנט למניה, לעומת רווח נקי של 111 מיליון דולר או 36 סנט למניה ברבעון המקביל. בניכוי אירועים חד פעמיים הסתכם הרווח הנקי ב-70 סנט למניה – מעל תחזיות השוק ל-51 סנט למניה.
ההכנסות נפלו ב-1.1% והסתכמו ב-5.57 מיליארד דולר לעומת הצפי ל-5.55 מילארד דולר. המכירות בחנויות הזהות – החנויות שנפתחו לפני שנה לפחות - עלו ב-0.5% לעומת צפי לירידה של 0.9%.