דוחות טוויטר: ההפסד גדל ל-116 מיליון דולר, אכזבה ממספר המשתמשים
המספר הממוצע של המשתמשים הפעילים בחודש עלה ב-12% ל-328 מיליון לעומת התקופה המקבילה אשתקד, אך נותר זהה לעומת הרבעון הקודם; האנליסטים ציפו לממוצע חודשי של 328.8 מיליון
הרשת החברתית האמריקאית טוויטר (Twitter) פרסמה היום (ה') את הדוח הכספי לרבעון השני לשנת 2017 וממנו בלט העידר הצמיחה במספר המשתמשים הפעילים.
- ההמצאות של אלון מאסק: הממשלה נשארה מחוץ ללופ
- קרב ציוצים: טראמפ תקף את צ'לסי קלינטון בטוויטר והיא לא נשארה חייבת
- פייסבוק, טוויטר וסנאפצ'ט מתחרות על זכויות השידור של המונדיאל
לפי הדוח, המספר הממוצע של המשתמשים הפעילים בחודש אומנם עלה ב-12% ל-328 מיליון לעומת התקופה המקבילה אשתקד, אך נותר זהה לעומת הרבעון הקודם (רבעון ראשון של שנת 2017). האנליסטים ציפו לממוצע חודשי של 328.8 מיליון משתמשים.
בשורה התחתונה, הרשת החברתית האמריקאית הציגה עלייה בהפסד שהתסכם במהלך הרבעון שחלף ב-116.5 מיליון דולר (16 סנט למניה). זאת, לעומת הפסד של 107 מיליון דולר (או 15 סנט למניה) בתקופה המקבילה בשנת 2016. ההכנסות של הרשת הסתכמו ברבעון השני ב-574 מיליון דולר, ירידה של 4.5% לעומת הרבעון המקביל, אז התסכמו ההכנסות ב-602 מיליון דולר. עם זאת, השורה העליונה הפתיעה את האנליסטים שציפו להכנסות נמוכות יותר של 538 מיליון דולר.
כסף משידור וידאו חי
בחודש שעבר דיווחה טוויטר כי תאפשר למשתתפים בולטים שעושים שימוש באפליקציית הלייב וידאו שלה, פריסקופ, להרוויח קצת כסף מהשידורים החיים שלהם. החברה תאפשר למשתמשים לרכוש אייקונים מאוירים ולשלוח אותם במתנה לגולש שהציג וידאו חי שמצא חן בעיניהם. הוא, בתורו, יוכל להמיר את האייקונים לכסף; התוכנית הושקה בארה"ב וצפויה להגיע בקרוב לכל העולם.