המספרים נחשפים: כמה נרשמו לשירות הטלוויזיה החדש של פרטנר?
כ־3,500 נרשמו בתוך יממה לשירות המוזל של yes ואלפים הצטרפו לפרטנר TV מאז ההשקה בחודש שעבר. היחידה שלא הצטרפה לחגיגה היא HOT שהמוצר הרזה שלה מתאים רק למכשירים ניידים
כ־15 אלף בתי אב נרשמו בהרשמה המוקדמת להתקנת שירות הטלוויזיה פרטנר tv, כך לפי הערכות בחברה, זאת מאז מועד ההשקה בחודש שעבר. ההתקנה בבתי הלקוחות צפויה להתחיל בשבוע הבא. עוד נודע כי מרבית הדרישה נרשמה לשירות הטריפל של פרטנר, שמציע טלוויזיה, תשתית וספק אינטרנט ב־129 שקל לחודש.
- מנכ"ל פרטנר: "לא רצינו לקחת איזה ממיר ולשים עליו כמה תכנים"
- פרטנר יוצאת לקרב על המזפזפים של HOT ו־yes
- הטלוויזיה החדשה של פרטנר תעלה 69 שקל בחודש, חלק מתכני ה-VOD בתשלום
בנוסף, נראה כי המהלך של חברת הלוויין yes, שפתחה את ההרשמה לשירות הטלוויזיה StingTV אתמול, נושא פרי. לפי מקורות בחברה, בתוך 24 שעות נרשמו כ־3,500 משקי בית לשירות. מדובר בפלטפורמת שידורים מוזלת שנועדה להתמודד עם התחרות הגוברת בשוק. על פי הערכות, מחיר השירות יעמוד על 89 שקל לחודש, ויכיל ערוצים וספריית VOD עם הפקות מקור ותוכן זר.
השקת האתר נועדה לאותת ללקוחות yes שלא ימהרו לעזוב אותה למתחרות הזולות יותר, וכי בקרוב, ככל הנראה באוקטובר, החברה תחל בהשקה מסחרית למותג החדש. בדומה לשירות הטלוויזיה שמציעות סלקום ופרטנר גם StingTV תשודר על גבי האינטרנט ותתבסס על מערכת הפעלה של גוגל, אנדרואיד טיוי. ב־yes מקווים לבלום את נטישת הלקוחות: החברה איבדה 17 אלף לקוחות במהלך 2016, מגמה שנמשכה גם ברבעון הראשון של 2017. כרגע HOT היא החברה היחידה שנותרה ללא מענה בתחום זה, שכן המוצר הרזה שלה נקסט אינו מתאים לטלוויזיות, רק למכשירים ניידים.
פרטנר השיקה את שירות הטלוויזיה שלה לפני כחודש. השירות מושק עם 40 ערוצים, לדברי החברה המובילים בעולם, ובהם כל ערוצי עידן+, 7 ערוצי ילדים (ערוץ הילדים, זום, לוגי, בייבי וג'וניור), ערוץ הספורט הווירטואלי ג'ינקס, ערוצי ספורט 5, 10 ערוצי לייפסטייל ובידור ובהם: ערוץ מקומי בהפקת פרטנר, ערוצי נשיונל ג'יאורפיק וערוץ Vice, ו-AMC. כן יכלול השירות ערוצי חדשות מובילים כמו CNN ופוקס ניוז.
כ־90% מצופי הטלוויזיה הרב־ערוצית עדיין מנויים ב־yes או HOT, אך מאז השקת שירות סלקום tv הדואופול מאבד לקוחות מדי חודש. כל עוד סלקום tv היתה לבד מולם בשוק, ל־yes ול־HOT לא היה סיבה לחשש אמיתי והן הרשו לעצמן לאבד לקוחות, אך ככל שלשוק נכנסות עוד ועוד מתחרות נראה כי מערך הכוחות משתנה.