תוצאות ראשוניות למטומי: צופה עלייה של 15% בהכנסות במחצית הראשונה
ההכנסות למחצית הראשונה של 2017 צפויות להסתכם בכ-140 עד 144 מיליון דולר; הEBITDA המתואם צפוי לזנק ב-60% לעומת מחצית השנה המקבילה
השינוי שעובר על מטומי, חברת המדיה הגלובלית, מאסטרטגיית המיקוד החדשה ומכירת הפעילויות שאינן בתחומי הליבה שלה עדין לא בא לידי ביטוי בתוצאות של המחצית הראשונה של 2017, אך גם בלעדיהם החברה מרמת החייל מציאה תוצאות חזקות.
- מטומי ממשיכה להצטמצם: ויתרה על תפקיד סמנכ"ל טכנולוגיות ואירגנה מחדש את ההנהלה
- אחרי שהשתלטה על מטומי, קרן ברוש נכנסת גם לפריון
- חברת מטומי מפטרת עשרות עובדים
מטומי מדווחת למשקיעיה כי היא צופה שה-EBITDA המתואם (רווח לפני מס והפחתות) למחצית הראשונה של שנת 2017 יהיה בטווח של 9 עד 9.5 מיליון דולר וההכנסות למחצית הראשונה של השנה יסתכמו בכ-140 עד 144 מיליון דולר.
מדובר על עלייה של כ-60% ב-EBITDA המתואם לעומת כ-5.7 מיליון דולר במחצית הראשונה בשנת 2016 ועלייה של כ-15% בהכנסות בהשוואה לכ-124 מיליון דולר במחצית הראשונה בשנת 2016.
מטומי מצפה כי מרבית התועלת מאסטרטגיית המיקוד החדשה ומכירת הפעילויות שאינן בתחומי הליבה שלה ירגשו במחצית השנייה של שנת 2017 ובשנת 2018.
בשבוע שעבר מטומי סיימה את המכירות של פעיליות שלא בתחום הליבה כאשר חתמה על הסכם למכירת הפעילות האחרונה ל- Creative Clicks Media Group B.V תמורת כ-11 מיליון דולר במזומן ובתשלומים מבוססי תוצאות. כעת מטומי תתמקד בפרסום פרוגרמטי במובייל ווידאו ודומיין מונטיזיישן.