$
בורסת ת"א

הצלחה בניסוי שלב 3 של רדהיל הקפיץ את מניית החברה ב-5%

הניסוי עמד בהצלחה ביעד העיקרי בדמות הצגת יעילות בטיפול בגסטרואנטריטיס חריפה; המחלה שכיחה מאוד בארה"ב - כ-180 מיליון מקרים בשנה; ברדהיל ממשיכים לנתח את הנתונים ומצפים לקבל את הדוח הקליני הסופי ברבעון השלישי של 2017

דרור רייך 18:3414.06.17

חברת הביו-פרמצבטיקה הישראלית רדהיל ביופארמה הודיע היום (ד') על הצלחה בניסוי שלב 3 עם תרופה בשם 'BEKINDA' - לטיפול בגסטרורנטריטיס (דלקת המעי). מניית החברה קפצה ב-5% בבורסת תל אביב.

הניסוי עמד בהצלחה ביעד העיקרי בדמות הצגת יעילות בטיפול בגסטרואנטריטיס חריפה. כמו כן, כי תרופת BEKINDA נמצא בטוחה בטיפול בהתוויה זו. 321 מבוגרים וילדים השתתפו בניסוי, ב-21 מרכזים קליניים בארה"ב, חלקם קיבלו את התרופה של רדהיל וחלקם קבלו פלצבו.

 

היעד העיקרי של הניסוי היה מספר החולים אשר לא חוו הקאות, ללא מתן טיפול תרופתי נוסף החל מ-30 דקות לאחר קבלת מינון ראשון של התרופה ועד ל-24 שעות לאחר מתן התרופה, בהשוואה לפלצבו.

 

גסטרואנטריטיס הינה מחלה מאד שכיחה בארה"ב, כ-180 מיליון מקרים בשנה. ברדהיל יגישו את התוצאות למנהל התרופות והמזון האמריקאי ובמידה והיא תאושר על-ידי ה-FDA, בחברה מאמינים כי ל-BEKINDA הפוטנציאל להפוך לטיפול המקובל להתוויה זו. ברדהיל ממשיכים לנתח את הנתונים ומצפים לקבל את הדוח הקליני הסופי ברבעון השלישי של 2017.

 

9 תרופות בצנרת

 

בצנרת המוצרים שרדהיל מפתחת תשע תרופות הפונות לשוק שמגלגל כ־10 מיליארד דולר בשנה. החברה עוסקת בתרופות מוגנות פטנט, בעיקר למחלות במערכת העיכול ודלקות.

 

ההתמחות של רדהיל היא רכישת תרופות בשלבי פיתוח קליניים מתקדמים, בשלב 2/3, לאחר שקיבלו אישור מה־FDA - בדרך כלל למסלול מקוצר - ובכך היא מפחיתה את רמת הסיכון הרגולטורית והפיתוחית. החברה נסחרת לפי שווי שוק של 580 מיליון שקל הן בתל אביב והן באמצעות ADR בנאסד"ק.

 

רדהיל מתמקדת בעיקר בפיתוח ומסחור תרופות אוראליות מסוג מולקולות קטנות, מוגנות פטנט, בשלבי פיתוח קליניים מתקדמים, לטיפול במחלות הקשורות לדרכי העיכול, מחלות דלקתיות וסרטן, לרדהיל כמעט ואין הכנסות והיא מסתמכת בעיקר על גיוסים. בדצמבר אשתקד החברה גייסה בארה"ב סכום של 38 מיליון דולר לצרכי פיתוח קליני, רכישות פוטנציאליות, תמיכה בפעילות מסחור וצרכים כלליים. לפני כן, ביולי 2014 היא גייסה רדהיל סכום של 40 מיליון דולר באמצעות מכירת 2.5 מיליון ADS, המייצגת 10 מניות רגילות של החברה.

 

פארמה פארמה צילום: בלומברג

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x