עסקת תקשורת ענקית: סינקלייר רוכשת את טריביון מדיה ב-3.9 מיליארד דולר
העסקה תשלב בין שתיים מהמפעילות האמריקאיות הגדולות ביותר של תחנות טלוויזיה מקומיות. לסינקלייר יש כבר 173 תחנות טלוויזיה בשווקים בינוניים וקטנים ויתווספו לה 42 התחנות שבבעלות טריביון
העסקה, עליה הוכרז רשמית היום, תשלב בין שתיים מהמפעילות הגדולות ביותר בארה"ב של תחנות טלוויזיה מקומיות, ומגיעה שבועות ספורים לאחר שמנהל התקשורת הפדרלי (FCC) הקל את חוקי הבעלות על טלוויזיה, החלטה שסללה את הדרך ליותר עסקאות בתעשייה. הרכישה אושרה על ידי הדירקטוריונים של שתי החברות.
מבחינת סינקלייר, רכישת טריביון תבסס את מעמדה כבעלת תחנות הטלוויזיה החשובה ביותר בארה"ב. בבעלותה כבר 173 תחנות טלוויזיה בשווקים בינוניים וקטנים. התוספת של 42 התחנות שבבעלות טריביון הפועלות ב-33 שווקים, תעניק לסינקלייר דריסת רגל גם כמעט בכל השווקים הגדולים, ביניהם ניו יורק, לוס אנג'לס ושיקגו. "תחנות הטלוויזיה של הטריביון משלימות ביותר את הנכסים של סינקלייר", מסר מנכ"ל סינקלייר כריס ריפלי. עוד הוסיף כי הרכישה תאפשר לחברה לבנות את הדור הבא של פלטפורמת שידור.
על פי תנאי העסקה, יקבלו בעלי המניות של טריביון 35 דולר במזומן ועוד 0.23 מניות על כל מניה שבבעלותם. העסקה צפויה להיסגר ברבעון הרביעי של השנה.