הראל מקימה חטיבת ביטוח כללי חדשה בראשות שגיא יוגב
מנכ"ל הראל מישל סיבוני מתחיל ליישם את התכנית האסטרטגית החדשה מכוונת דיגיטציה והעמדת הלקוח במרכז - שגובשה עם דלויט ועלולה לאתגר את מעמד הסוכנים
הראל ביטוח שבשליטת משפחת המבורגר דיווחה היום (ה') על הקמת חטיבה עסקית חדשה שתאגד תחתיה את חטיבת ביטוחי התעשייה והעסקים, את חטיבת הביטוח הכללי וכן את כל פעילות ביטוחי המשנה של הראל ביטוח בתחום הביטוח הכללי. בנוסף, חטיבת התביעות של הראל תפוצל ליחידות המקצועיות-העסקיות: הטיפול.
- אי.די.בי מכרה 5% ממניות כלל ביטוח תמורת 165 מיליון שקל
- שוקה חוזר: העליון נתן אור ירוק לקמפיין נגד סוכני הביטוח
- המנהלים במגזר הפיננסי שיצליחו לחמוק מהחוק להגבלת שכר הבכירים
בתביעות הביטוח הכללי יועבר לחטיבת הביטוח הכללי החדשה, והטיפול בתביעות הבריאות והסיעוד יועבר לחטיבת הבריאות. שגיא יוגב, ששימש בשש השנים האחרונות כמנהל חטיבת התביעות בהראל ביטוח, יתמנה לראש חטיבת הביטוח הכללי החדשה. שלמה פוקס, שניהל את חטיבת ביטוחי התעשייה והעסקים, יישאר בתפקיד סגן מנהל חטיבת הביטוח הכללי החדשה, ויהיה אחראי על תחום התעשייה והעסקים וכן על תחום ביטוח המשנה.
מיכאל ישיל, שניהל את חטיבת הביטוח הכללי, מיועד להישאר בתפקיד בכיר אחר בקבוצה. ההקמה של חטיבת הביטוח הכללי החדשה מהווה נדבך ביישום התוכנית האסטרטגית החדשה –"חישוב מסלול מחדש" - שגיבשה הראל בראשות המנכ״ל מישל סיבוני.
התוכנית האסטרטגית החדשה, המיושמת כעת לאחר עבודת הכנה של כשנה, בשיתוף של צוות מקבוצת הייעוץ של דלויט, הינה תוכנית אסטרטגית רב שנתית של הראל ששמה לה למטרה להוביל את הענף גם במעבר לעידן הדיגיטלי. התוכנית האסטרטגית החדשה של הראל ביטוח מבוססת על הצבת הלקוח במרכז, כאשר פיתוח יכולות ניתוח נתונים ושימוש בתהליכים דיגיטליים, יאפשרו לחברה, בשיתוף פעולה עם הסוכנים, להציע פתרונות מותאמים אישית לכל לקוח, החל משלב המכירה, דרך קבלת המידע, טיפול בתביעות וחידוש חוזי הביטוח.
הכוונה הינה להציע שיפור בחווית הלקוח, תמחור מדוייק יותר בהתאם למאפייני הלקוח ושיפור הממשקים מול הלקוחות, המעסיקים והסוכנים, באמצעות הטמעת כלים טכנולוגיים, כדי לספק חווית שירות משופרת.
חברות הביטוח נדרשות להתאים את עצמן לעולם משתנה במסגרתו הלקוח החדש גם בעולם הביטןל הנתפש כמיושן ושמרן מעדיף לבצע שלל פעולות מהכורסא בבית ודרך הסמארטפון. הראל אמנם מבהירה כי המהלך יהיה בשיתוף פעולה מלא עם הסוכנים אך ברור שמעבר לאמצעים דיגיטליים עלול לייתר חלק מהפונקציות שהם ממלאים היום ולחייב אותם להתאים את עצמם לעולם החדש.