מיזוג ישראלי: וויטסמוק רוכשת את ווייז דאטה בסכום של 5.3 מיליון דולר
חברת הפרסום הישראלית תשלם סכום של 750 אלף דולר במזומן תמורת 100% מפעילותה של ווייז, כאשר תשלומים נוספים יועברו בכפוף לעמידה בתוצאות בשנים הקרובות
וויטסמוק, העוסקת בשיווק ופרסום באינטרנט ובמובייל, הודיעה על רכישת פעילות חברת הטכנולוגיה 'ווייז דאטה מדיה' (Wise Data Media) של תומר שדה בסכום של 5.3 מיליון דולר.
- אחרי החקירה ועל רקע ההפסדים: וויטסמוק ואפליי נכנסות לתחום חדש - הצ’אט-בוטים
- חוקרי רשות ני"ע פשטו על משרדי וויטסמוק: חשד לשימוש במידע פנים
- נעילה חיובית בבורסה; וויטסמוק נפלה ב-11.7% בעקבות חקירת רשות ני"ע
על פי ההסכם, במועד רכישת פעילות החברה תשלם וויטסמוק, בניהולו של איתי מרוז, סכום של 750 אלף דולר במזומן תמורת 100% מפעילות החברה, כאשר תשלומים נוספים יועברו בכפוף לעמידה בתוצאות בשנים הקרובות.
ההיקף הכולל של העסקה, בהתבסס על תחזיות התוצאות של 'וויז דאטה מדיה', מוערך בכ-5.3 מיליון דולר, אך עשוי להיות גבוה או נמוך יותר כתלות בביצועים ב-3 השנים הקרובות.
'ווייז דאטה מדיה' פיתחה פתרון טכנולוגי המאפשר לבצע תהליכי רכישת מדיה פרסומית, בדגש על פרסום בוידאו – באופן אוטומטי ללא מגע יד אדם. החברה הציגה רווח בשנת 2016, ורשמה הכנסות שנתיות של 18.8 מיליון שקל, המשקפות צמיחה של יותר מ-170% לעומת הכנסות 2015. לחברה עשרות לקוחות פעילים, כמו גם שיתופי פעולה עם עשרות סוכנויות פרסום ובורסות פרסום דיגיטליות.
על פי תחזיותיה של 'ווייז דאטה מדיה' עם השלמת הרכישה, הכנסותיה המצרפיות ל-3 השנים הקרובות, שתחילתן ב- 1 בפברואר 2017, צפויות להסתכם בכ-63.5 מיליון דולר.
הפתרון הטכנולוגי שפיתחה 'ווייז דאטה מדיה' מאפשר לייעל את תהליך רכישת המדיה הידני הקיים כיום, ובפרט את ההתאמה בין צד המפרסמים (Advertisers) לצד מדיות הפרסום (Publishers).