אקסלמדיה מציגה עלייה של 15% בהכנסות בשנת 2016
חברת השיווק הדיגיטלי דיווחה על הכנסות של 103 מיליון דולר, זאת לעומת לעומת הכנסות של 89.2 מיליון דולר בשנת 2015
חברת אקסלמדיה, העוסקת בשיווק ופרסום דיגיטלי פרסמה היום (ג') את התוצאות הראשוניות לשנת 2016, מהם עולה כי נרשמה עלייה של 15% בהכנסות שהסתכמו ב-103 מיליון דולר לעומת הכנסות של 89.2 מיליון דולר ב-2015. ה-EBITDA, כלומר הרווח לפני ריבית, מיסים, פחת והפחתות עלתה ב-21% ל-34.5 מיליון דולר לעומת 28.4 ב-2015. את שאר פרטי הדו"ח תפרסם החברה רק בחודש מרץ השנה.
- פורטיסימו תמכור שליש מאחזקותיה בקורנית דיגיטל תמורת 92 מיליון דולר
- ג'וליאן אדמס מונה למדען הראשי והנשיא של כלל ביוטכנולוגיה
- לאחר המאבק בהנהגה: פריון ממנה את דורון גרסטל לתפקיד המנכ"ל
צמיחה מחוץ לשוק ההימורים
באקסלמדיה ציינו כי הם חוו ב-2016 צמיחה אורגנית בפעילות אתרי התוכן (פבלישינג), בפרט בשווקים דוברי אנגלית ובשווקים אירופאים מחוץ לסקנדינביה.
כמו כן, במחצית השנייה של 2016 באקסלמדיה המשיכו ביישום האסטרטגיה של יצירת צמיחה ממגזרים מחוץ לתעשיית להימורים, כמו בעיקר במגזר השירותים ושירותי תוכנה.
כתוצאה מתוכנית זו רכשה אקסלמדיה את Greedyrates, אינטרנט קנדי להשוואת כרטיסי אשראי בכ-9 מיליון דולר. מדובר בנכס המשמעותי הראשון שלה במגזר השירותים הפיננסיים.
ספקית שירותי השיווק הדיגיטליים מבוססי ביצועים, שנסחרת בבורסה המשנית של לונדון לפי שווי של 225 מיליון ליש"ט ציינה כי הרכישה הזאת גם תרמה לנוכחות הגאוגרפית שלה בצפון אמריקה.